آسیب های اجتماعی در جهرم به صورت محله محور بررسی شود

شعبانی با تاکید بر اینکه رفع آسیب های اجتماعی دغدغه مهم مدیران باشد، گفت: آسیب های اجتماعی در جهرم به صورت محله محور بررسی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،  «محمدحسن شعبانی»، امروز (پنجشنبه ۲۴ شهریور) در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده شهرستان جهرم مشترک با ستاد اجتماعی و فرهنگی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی که در فرمانداری ویژه جهرم برگزار شد، گفت: جلسه تخصصی عفاف و حجاب در کلیه دانشگاه‌ها و حوزه های علمیه خواهران تشکیل شود و راهکارهای تخصصی جهت ساماندهی وضعیت عفاف و حجاب شهرستان ظرف مدت یک هفته، به فرمانداری برای طرح در کارگروه اجتماعی شهرستان ارائه شود.

 
فرماندار ویژه شهرستان جهرم با بیان اینکه آسیب های اجتماعی به صورت محله محور بررسی شود، گفت: باید مسائل و مشکلات هر محله به صورت جداگانه و تخصصی دنبال شود و اداره بهزیستی به منظور رفع مشکلات هر محله به صورت جداگانه جلسه تشکیل دهد. 
 
 
وی همچنین به راه اندازی کمپ اعتیاد بانوان تاکید کرد و از اداره بهزیستی شهرستان جهرم خواست تا این موضوع را پیگیری کند. 
 
 
شعبانی گفت: به منظور بهره گیری از توان یکصد مٌبلغ دینی حوزه علمیه خواهران جهت استفاده در مدارس دخترانه سطح شهر، تفاهم نامه سه جانبه بین فرمانداری ویژه، اداره آموزش و پرورش و حوزه علمیه خواهران حضرت نرجس (س) انعقاد می شود.
 
 
نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم در پایان بر لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان جهرم برای رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی و ارائه راهکارهای تخصص در کارگروه اجتماعی شهرستان تاکید کرد.
کد خبر 1216164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha