نمایش «محشر» در انتقال مفاهیم دینی به نسل جدید موفق عمل کرده است

آیت الله کلانتری گفت: نمایش «محشر» در جریان سازی مذهبی و انتقال مفاهیم دینی به نسل نوجوان و جوان اثربخش است و در انتقال مفاهیم دینی مانند معاد به نسل جدید موفق عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آیت الله «علی اکبر کلانتری»، شب گذشته (چهارشنبه 23 شهریور) ضمن حضور در محل اجرای نمایش میدانی «محشر» در شیراز گفت: نمایش میدانی «محشر» در انتقال مفاهیم دینی مانند معاد به نسل جدید اثرگذاری مطلوبی دارد و اینکه جمع فراوانی از نسل نوجوان و جوان برای دیدن این نمایش حاضر هستند نشانه استقبال نسل جدید از مفاهیم دینی همچون معاد با زبان هنر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در روایت و آموزه های دینی ما همواره بر معاد تاکید شده است و این نمایش در تبیین و ترسیم لحظات مهمی مانند معاد و قیامت با زبان هنر تاثیر بسزایی دارد.

وی اضافه کرد: سازمان «اوج» برای تولید محتوای هنری با محوریت دینی موفق عمل کرده و در نمایش «محشر» هم با زبان هنر فاخر و متعهد به انتقال مفاهیم و ارزش های دینی پرداخته است.

آیت الله کلانتری تصریح کرد: این نمایش میدانی با تعاون و همکاری همکاری مجموعه های مختلف به نتیجه رسیده و می تواند به الگویی برای سایر شهرهای کشور تبدیل شود چرا که محتوای قوی موجب انتقال بهتر واقعیت ها و معارف با زبان هنر می شود.

وی ادامه داد: نمایش «محشر» در جریان سازی مذهبی و انتقال مفاهیم دینی به نسل نوجوان و جوان اثربخش است و در سومین حرم اهل بیت (ع) باید شاهد اجرای بیشتر برنامه هایی از این نمونه باشیم.

کد خبر 1216176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha