​استقرار ۱۲۳۷ پایگاه شور عاطفه ها  در خراسان جنوبی

​عرب گفت: امسال در برنامه ملی شور عاطفه ها هزار و ۲۳۷ پایگاه ثابت و سیاردر خراسان جنوبی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد عرب امروز (24 شهریور) در جمع خبرنگاران از استقرار هزار و 237 پایگاه ثابت و سیار در استان همزمان با برگزاری شور عاطفه‌ها خبر داد و گفت: از این تعداد پایگاه های تدارک دیده شده 50 پایگاه در مرکز استان و مابقی در شهرستان ها مستقر است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با اشاره به این مهم که در سال گذشته بیش از چهار میلیارد تومان کمک مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب کمک به شور عاطفه ها جمع آوری شده است، افزود: امید است امسال رقم بالاتری در این زمینه جمع شود.

 

وی با بیان اینکه به همه دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد کمک خواهد شد، تعداد دانش آموز تحت حمایت این نهاد را 20 هزار و 207 دانش آموز برشمرد و یادآور شد: این تعداد دانش آموز از محل کمک های مردمی و اعتبارات داخلی کمیته امداد بهره مند و به طور کلی همه دانش آموزان تحت پوشش از خدمات کمک تحصیلی برخوردار می شوند.

 

وی گفت: با تلاش صورت گرفته امید است کمک های جمع آوری شده تا قبل از بازگشایی مدارس در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی با بیان اینکه پایگاهها تا 10 مهرماه دایر هستند، گفت: پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی، امروز در سطح میادین اصلی شهر، فردا در مصلی های نماز جمعه مستقر هستند و در هفته اول و دوم مهرماه نیز پایگاهها با استقرار در مدارس، کمک های خانواده‌ها را جمع آوری می کنند.

 

عرب یادآور شد: دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان کمک هزینه تحصیلی مازاد بر کمک هزینه درسی دریافت می کنند.

 

به گفته وی دانشجویان روزانه تحت پوشش کمیته امداد کمک هزینه تحصیلی و دانشجویانی که در دانشگاههای شهریه بگیر تحصیل می کنند، کمک هزینه شهریه را دو نوبت در سال دریافت می کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1216186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha