فعالیت ۱۴ خانه فرهنگ در گرگان/ کاهش آسیب‌ها و توانمندسازی شهروندان اولویت خانه‌های فرهنگ

علمی گفت: ۱۴ خانه فرهنگ در شهر گرگان فعال است که بازوان توانمند ما در سطح محلات هستند که تاکنون در حوزه آموزش و توانمندسازی شهروندان اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «کریم علمی» در نشست با فرماندار گرگان اظهار کرد:۱۴ خانه فرهنگ در شهر گرگان فعال است که بازوان توانمند ما در سطح محلات هستند که با به‌کارگیری توان آنها در بسیاری حوزه‌ها از جمله مباحث اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، توانمندسازی شهروندان و ... اقدامات خوبی انجام شده است.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: خانه‌های فرهنگ یک ظرفیت خوب برای شهرداری و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان هستند که می توان با برنامه ریزی و هدفگذاری درست از آنان برای آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی به شهروندان بهره گرفت. 

 

وی افزود: هدف ما  در خانه‌های فرهنگ کمک به رفع آسیب‌ها، توانمند کردن شهروندان در حوزه‌های مختلف و ایجاد جامعه‌ای شاداب و بانشاط است.

 

علمی از سایر دستگاه‌های اجرایی به ویژه در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خواست که تعامل خوبی با سازمان و خانه های فرهنگ داشته باشند تا خروجی آن، بهبود کمی و کیفی خدمات به جامعه باشد.

کد خبر 1216187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha