اربعین از مسائلی است که غرب نمی خواهد صدای آن به جهانیان برسد

یک مبلغ اسلامی اهل آرژانتین گفت: اربعین از مسائلی است که غرب به صورت جدی روی آن برنامه دارد و نمی خواهد صدای آن به گوش جهان برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان اعزامی به پیاده روی اربعین؛ سهیل اسعد، پنجشنبه (۲۴ شهریور) در همایش "اربعین و مقاومت اسلامی" با محوریت سرداران مقاومت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که در کربلای معلی برگزار شد؛ گفت؛ اربعین از مسائلی است که غرب به صورت جدی روی آن برنامه دارد و نمی خواهد صدای آن به جهان برسد.

 

 


مبلغ اسلامی اهل آرژانتین با تاکید بر اینکه ما هم مسئولیت داریم مقاومت کنیم و صدای اربعین به جهان برسد؛ افزود: ما هنر تولید زیاد داریم اما متاسفانه در مهمترین عنصر رسانه ای یعنی در توزیع مشکل داریم و اگر نتوانیم تولیدات را توزیع کنیم این تولیدات بین خودمان می ماند.

 

 


اسعد ادامه داد: ما به هدف مهم رساندن صدای اربعین به جهان به دلیل عدم قدرت توزیع نرسیدیم و آلت توزیع دست دشمن است اما از چند مسئله برای رساندن صدای اربعین به جهان می توان استفاده کرد از جمله خبرنگاران آزاد؛ مسافرین( افرادی در دنیا کارشان مسافرت و معرفی جهان به جهانیان است و فالورهای زیادی دارند) و شخصیت های موثر بین المللی که ما در همین راستا نوه گاندی و نوه نلسون ماندلا و... را به اربعین آوردیم.

 

 


وی استفاده از مستندسازان آزاد که در دنیا زیاد هم هستند را از دیگر ابزارهای مهم رساندن صدای اربعین به جهانیان عنوان کرد.

 

 


گفتنی است؛ در این همایش که به همت دانشگاه های کرمان و کمیته فرهنگی آموزشی اربعین استان برگزار شد؛ شخصیت هایی علمی از کشورهای عراق، یمن و آرژانتین به ایراد سخن پرداختند؛ روسای دانشگاه های کرمان نیز سخنرانی خود را در موضوعات مختلف با پیوست اربعین ارائه دادند.

 


 

کد خبر 1216210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha