خدمت رسانی بانوان خادمه در موکب بانوان فاطمی

همزمان با آغاز به کار موکب بانوان فاطمی در عمود ۱۲۲۲ غرفه های خیاطی، تعمیرات کیف و کفش، خدمات درمانی، مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه مادر وکودک و حسینیه کودکان شروع به فعالیت کرد اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «محمدجواد بهشتی پور» مدیر اجرایی موکب بانوان فاطمی با اشاره به استقرار موکب در مسیر نجف به کربلا جهت خدمت رسانی به زائران حسینی،اظهار داشت: همزمان با آغاز به کار موکب بانوان فاطمی در عمود۱۲۲۲ غرفه های خیاطی، تعمیرات کیف و کفش،خدمات درمانی، مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه مادر وکودک و حسینیه کودکان شروع به کار کرد.

وی افزود: از بزرگترین و فعال ترین غرفه ها در این موکب، حسینیه کودکان است که به همت بانوان خادم در موکب راه اندازی شده و با نمایش عروسکی، نقاشی و رنگ آمیزی، کاردستی و بازی،  چهره نگاری، استیج و... از ساعت ۵ صبح تا ۱ بامداد از کودکان اربعینی پذیرایی می‌کنند.

مدیر اجرایی موکب بانوان فاطمی با بیان این که غرفه خیاطی یکی از قسمت هایی است که با استقبال بسیار خوبی روبه رو شده است، ادامه داد: زائران اربعینی با مراجعه به غرفه خیاطی و تعمیرات کیف و کفش از خدمات این غرفه که بخش اعظم خدمات توسط بانوان انجام می‌شود استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بانوان با پاهای تاول زده، جسم خسته و کودکان بیمار، مادران از پا افتاده با استفاده از خدمات غرفه سلامت و ماساژ درمانی و طب سنتی و خدمات پزشکی موکب بانوان فاطمی به پیاده روی اربعینی خود ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام بهشتی پور گفت: غرفه مادر و کودک موکب بانوان فاطمی با تأمین مواد مورد نیاز مادران شیرده و کودکان شیر خوار و بانوان باردار به کمک زائران آمدند.

وی، پاسخگویی به سؤالات دینی و مسائل شرعی و خدمات روانشناختی را از دیگر فعالیت های موکب بانوان فاطمی عنوان کرد که همزمان با آغاز به کار این موکب شروع به خدمت کرد ه اند.

کد خبر 1216211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha