پذیرایی زائرین بخش پاتاوه در روز اربعین حسینی با ۶۰۰ پرس غذای گرم

آبسالان گفت: در روز اربعین حسینی کمیته امداد با همکاری خیرین از زائرین حرم مطهر امامزاده بی‌بی‌خاتون‌(س) با ۶۰۰ پرس غذای گرم پذیرایی خواهند کرد.

«جانمحمد آبسالان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: در فراخوانی که از طریق دستگاه های فرهنگی پاتاوه انجام شده، در روز اربعین حسینی عزادارن از گلزار مطهر شهدای پاتاوه تا حرم امامزاده بی‌بی‌خاتون (س) در روستای کره را راهپیمایی می‌کنند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) پاتاوه خاطرنشان کرد: با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) پاتاوه و خیرین مقدار ۱۰۰کیلو گوشت گوسفندی و مبلغ ۸۰۰ هزار تومان پول نقد جهت طبخ غذا و توزیع در روز اربعین حسینی تحویل کمیته امداد شده است.

 

آبسالان گفت: به حول و قوه الهی در این روز کمیته امداد با همکاری مرکز نیکوکاری صاحب‌الزمان(عج) بیش از ۶۰۰ پرس غذای گرم بین زائرین توزیع خواهد شد.

 

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم معنوی، گفت: از همه خیرین و متمکنین درخواست می‌شود با توجه به در پیش بودن فصل بلزگشایی مدارس در جشن شور عاطفه‌ها به کمک دانش‌آموزان و ایتام بی‌سرپرست جهت خرید لوازم‌تحریر و کیف و کفش همکاری و الطاف خود را کما فی‌سابق به منصه ظهور برسانند.

کد خبر 1216351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha