شهرداری نجف آباد پشتیبان موکب های مردمی اربعین بود

خاکسار با اشاره به حمایت و پشیتبانی و اقدامات مدیریت شهری نجف آباد درایام اربعین گفت: شهرداری نجف آباد پشتیبان موکب های مردمی اربعین بود.

« علیرضا خاکسار » در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان به فعالیت های فرهنگی شهرداری نجف آباد در ایام اربعین و دهه آخر ماه صفر اشاره کرد و اظهارداشت: پشتیبانی از فعالیت های مردمی و موکب داران توسط مدیریت شهری در حوزه خدمات شهری و فرهنگی صورت گرفت.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد با اشاره به فعالیت هایی که در خاک عراق صورت گرفته گفت: برپایی نشست های تخصصی علمی و مذهبی، ارائه فعالیت برای کودکان و نوجوانان و توزیع بسته های حمایتی با همکاری خیرین و خیریه های سطح شهر انجام شده است.

 

وی ادامه داد:‌ علاوه بر میزبانی از زائران حسینی و پذیرایی از آنان، ارائه خدمات فرهنگی و توزیع اقلام متناسب با این ایام هم در این موکب ها انجام شد.

 

به گفته خاکسار، مستندسازی و انعکاس خبری این رویداد مهم در گذشته پیش بینی نشده بود که امسال با حضور تیم رسانه ای و فعالیت هایی در این حوزه انجام و اقدامات و فعالیت های موکب های نجف آباد بر روی رسانه ها و شبکه های اجتماعی روزانه منتشر می شد.

 

وی فضاسازی شهری و تسهیل شرایط برای عزداران حسینی و کمک به ستادهای محلی برای برگزاری مراسم های اربعین توسط مدیریت شهری را از جمله دیگر اقدامات بیان کرد.

 

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد خاطرنشان کرد: این برنامه های فرهنگی متناسب با روزهای پایانی ماه صفر ادامه دارد.

کد خبر 1216362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha