اجرای پویش«مشق احسان» در بندر آستارا

معاشرتی از اجرای پویش«مشق احسان» در بندر آستارا خبر داد و گفت: این پویش با هدف حمایت از دانش‌آموزان نیازمند اجراء می‌شود.

«رضا معاشرتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: پویش«مشق احسان» با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند اجراء می‌شود.

 

مدیر مسئول کانون امام مهدی(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه در قالب این پویش قرار است بسته‌های لوازم‌‌التحریر شامل کیف، دفتر، مداد، خودکار و سایر اقلام آموزشی تهیه و بین دانش‌آموزان نیازمند مقاطع مختلف تحصیلی توزیع شود، افزود: امیدواریم خیرین و مردم نوعدوست آستارا در قالب این پویش، دست ما را گرفته و به دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند.

 

وی تصریح‌کرد: شهروندان می‌توانند برای سهیم شدن در پویش«مشق احسان» کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۲۱۰۶۱۲۲۴۵۳۵۶۱۹ به نام رضا معاشرتی نزد بانک پارسیان واریز کنند.

 

معاشرتی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج)، گروه جهادی و پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی در آستانه سال تحصیلی جدید پویش «مشق احسان» آغاز کرده و این طرح ادامه داد، گفت: کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج)، گروه جهادی و پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی پیشتر اقدام به شناسایی دانش‌آموزان بی‌بضاعت کرده است و بسته‌ها با حفظ کرامت افراد به آنها تحویل داده خواهد شد.

 

کد خبر 1216366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha