آماده سازی ۳۰ هزار برگه زیارت اربعین در کرمانشاه

حجت الاسلام احمدی،گفت: با هماهنگی کمیته‌ی فرهنگی و آموزشی و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ۳۰ هزار برگه زیارت اربعین آماده شده است.

حجت الاسلام «یوسف احمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه با اشاره به ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی توسط کمیته فرهنگی تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات امسال به عنوان کمیته‌ی فرهنگی و آموزشی فعالیت‌های زیادی را انجام داده است.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه بااشاره به اینکه کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین در چهار معبر ورودی به استان کرمانشاه و مسیر تردد زائران  زائرین خدمات ارائه می دهد، افزود: اجرای نمایش چهار پایه خوانی و اعزام ۲۰ مبلغ برای خدمت به زائرین، آماده سازی ۱۴ هزار پیکسل مزین به چهره‌ی رهبر معظم، حاج قاسم، شهید ابومهدی و تصویر حرم سیدالشهدا، آماده سازی ۵هزار پرچم برای فضاسازی پایانه خسروی از قصر شیرین تا مرز خسروی انجام گرفته است.

 

وی خاطر نشان کرد: تهیه ۲ هزار عکس از شهدا برای طرح ویژه زیارت به نیابت از شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت برای زائرین انجام شده که عکس‌ها بر کوله‌ها نصب و به نیابت از شهدا زیارت را بجا بیاورند.

 

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: راهپیمایی به تو از دور سلام از میدان آزادی تا گلزار شهدای شهر کرمانشاه با حضور عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی انجام خواهد گرفت.

 

 

کد خبر 1216404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha