مسئولان و مردم به فکر پسماند بخش و روستای خود باشند

حجت‌الاسلام محبی بر حفظ محیط زیست تاکید کرد و گفت: از همه مردم و مسئولان می‌خواهم به فکر مدیریت پسماند بخش و روستای خود باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام «اسرافیل محبی» در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود تالش ضمن دعوت خود و شرکت‌کنندگان به رعایت تقوای الهی، اظهارکرد: اگر می‌خواهید رستگار و سعادتمند شوید  تقوای الهی را رعایت کنید.

 

امام جمعه موقت بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه برای رسیدن به حقیقت، توحید و عظمت اسلام و ارتباط با خداوند متعال نیاز به یک وسیله است و از وسایل مورد نیاز برای رسیدن به خداوند متعال نماز، روزه و دادن زکات، صدقه و ....است.

 

وی تصریح‌کرد: یکی از بهترین وسیله‌هایی که انسان را به کمال می‌رساند قرآن کریم، اهل‌بیت(ع) و پیامبران است.

 

حجت‌الاسلام محبی به حفظ نمادها، نشانه‌ها و اعتقادات اشاره کرد و گفت باید آنها را رعایت کنیم و حرمت‌شان را داشته باشیم.

 

امام جمعه موقت بخش کرگانرود تالش به مهم‌ترین نماد، پرچم و برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره و آن را خدمت همه مسلمانان تسلیت گفت.

 

وی به هفته دفاع مقدس و فرهنگ عاشورایی و دفاع مقدس اشاره و به چند نمونه از شباهت‌هایی این فرهنگ در مقابله با ظلم و استعمار پرداخت.

 

حجت‌الاسلام محبی به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اولین دستاورد پیروزی بزرگ ملت ایران بود و حفظ تمامیت جغرافیایی کشور ایران اسلامی و همچنین خود باوری ملی  از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس است.

 

امام جمعه موقت بخش کرگانرود تالش بر حفظ محیط زیست تاکید کرد و گفت: از همه مردم و مسئولان می‌خواهم به فکر مدیریت پسماند بخش و روستای خود باشند.

کد خبر 1216422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha