حجت الاسلام محمودی گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین با حضور میلیون ها نفر از مسلمانان، شیعیان و کلیه ادیان و عاشقان حسینی تمدن ساز و مقدمه ظهور حضرت مهدی(عج) خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «احمد محمودی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به راهپیمایی با شکوه اربعین در عراق اظهارداشت: این حرکت بزرگ که از سال های گذشته شکل گرفته و امسال با شکوه و عظمت برگزار شد به عنوان اقتدار شیعی و خار چشم دشمنان مطرح است.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: حضور میلیون ها نفر با تفکر متفاوت سیاسی و اجتماعی و از ادیان مختلف در این مراسم و با مدیریت مردمی مصداق بارزی از عشق به امام حسین(ع) و آزادی خواهی بوده و دشمن با همه تلاش های خود ناکام می ماند.

 

وی با اشاره به اینکه ظهور حضرت مهدی(عج) فرصتی برای عدالت خواهی خواهد بود، تصریح کرد: راهپیمایی بزرگ اربعین با حضور میلیون ها نفر از مسلمانان، شیعیان و کلیه ادیان و عاشقان حسینی تمدن ساز و مقدمه ظهور حضرت مهدی(عج) می شود.

 

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه ناراحتی دشمن از این مراسم عامل موفقیت در کار به شمار می رود، اذعان داشت: راهپیمایی بزرگ اربعین توانسته توطئه سران ظلم را نشان بدهد و دشمن به دنبال تحریف این حرکت بوده که موفق نشده است.

 

وی اضافه کرد: دشمن در شبکه های رسانه ای این راهپیمایی بزرگ را کم رنگ جلوه داده اما واقعیت آن را نمی تواند با چنین کارهایی انکار کند.

 

خطیب جمعه اصفهان با بیان اینکه مراسم اربعین صرفا برای چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) برگزار می شود، تصریح کرد: این موضوع هم به دلیل جایگاه قیام کربلا بوده و برگزاری مراسم عزاداری با شکوه برای آن به منظور شناخت امام و قیام او است که همه مقدمه ساز ظهور خواهد شد.

 

وی از همه کسانی که برای برگزاری این مراسم تلاش می کنند تقدیر کرد و یادآورشد: مردم عراق و ایران و برخی از ملیت ها نقش مهمی در پشیتبانی و پذیرایی از زائران حسینی داشته اند.

 

حجت الاسلام محمودی با اشاره به برنامه هایی که در ایران به مناسبت اربعین برگزار می شود، گفت: پیاده روی خانوادگی از مساجد به سمت گلستان شهدا در اصفهان برگزار و این مراسم در سراسر استان برگزار می شود.

 

وی اعلام کرد: بهره گیری از معنویت و شناخت قیام کربلا را دستاوردهای شرکت در این چنین مراسم هایی است.

کد خبر 1216423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha