عملکرد بد مسئولان  باعث بدبینی مردم به نظام می شود

حجت الاسلام سیادت گفت: مسئولین قول و وعده ای که نمی توانید عملی کنید به مردم وعده ندهید و این عدم عملکرد شما باعث بدبینی مردم به نظام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر» نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار دنا و تعدادی از مسئولین و مدیران با امام جمعه پاتاوه دیدار و گفت و گو کردند.

 

حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» در دیدار نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با ابرازخرسندی از این دیدار، حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولین، فرماندار وهیئت همراه را بین مردم مایه دلگرمی و امیدواری آنان به نظام اسلامی دانست و گفت: ان شاء الله قدم شما به این بخش منشاء خیر و برکت بوده و شما نماینده چند شهرستان هستید و مردم توقعاتی از شما دارند، بحث بیمارستان، پمپ بنزین واشتغالزایی در منطقه مرتفع شود.

 

امام جمعه پاتاوه با گلایه مندی و ابراز تاسف از عدم حضورمدیران استانی و شهرستانی که در هفته دولت هیچ گونه خدمات و یا افتتاحیه ای در شهر و بخش پاتاوه نداشتند، اظهار کرد: با وجود چندین بار تماس با استاندار استان در خصوص دیدار و سرکشی از بخش محروم پاتاوه، متاسفانه هیچ گونه همکاری و همراهی با مردم پاتاوه نداشته اند، مسئولین ما در هفته دولت افتتاح و یا کلنگ زنی نداشتند و این بخش همچنان مسئولین پروازی دارد و آنچنان که شایسته مردم شریف این شهر و بخش بوده، خدماتی انجام نگرفته است.

 

وی ادامه داد:نماینده مردم در مجلس وظیفه قانون گذاری و نظارت را برعهده دارد و به علت نبود کارخانه و فعالیت اقتصادی در بخش پاتاوه، تحصیل کرده های ما مجبور هستند برای کار به نماینده مراجعه کنند.

 

حجت الاسلام سیادت با انتقاد از مسئولین وقت و عالی رتبه استان (استاندار سابق) که در چندسال گذشته کلنگ بیمارستان 33 تخت خوابی بیمارستان را به زمین زدند، اما هیچ گونه کار و پیشرفتی انجام نگرفت و با این وضعیت از زیر بارمسئولیت شانه خالی کردند و سطح توقعات مردم را بالا بردند، افزود:  اگر مجوز نداشتید بودجه نبود و برای این پروژه ردیف بودجه ای در نظر نگرفته بودید و برنامه ریزی نشده بود، چرا کلنگ زنی انجام دادید؟ بیش از صدها مدیر استانی، شهرستانی وغیره را با خود به همراه آوردید وکاری انجام نگرفت، با گذشت حدود پنج سال هنوز مردم محروم شهر و بخش پاتاوه چشم انتظار بیمارستان  و چندین طرح و پروژه همانند پمپ بنزین شهر و ... که بلاتکلیف و به صورت معلق باقی مانده را معطل گذاشتید.

 

امام جمعه پاتاوه همچنین گفت:مسئولین قول و وعده ای که نمی توانید عملی کنید به مردم وعده ندهید و این عدم عملکرد شما باعث بدبینی مردم به نظام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر تعارض رضایت خداوند و مردم تعارض پیدا کرد رضایت خدا را بر رضایت مردم ترجیح دهید، اگر رضایت خدا را ترجیح دادید هم خداوند متعال از تو راضی و هم مردم از شما مسئول رضایت دارند.

 

حجت الاسلام سیادت همچنین گفت:در پاتاوه کار فرهنگی نشده، ماهی گیری را یاد مردم بدهیم ماهی دست آنان ندهیم، پاتاوه نیاز دارد به احداث و ساخت کارخانه ای که اشتغالزایی ایجاد کند، جوانان بیکار و جویای کار مشغول کار شوند از انحرافات نجات پیدا می کنند.

 

امام جمعه پاتاوه با انتقاد از آلایندگی صوتی شرکت گاز که در منطقه فعالیت دارد، گفت: چرا این شرکت زیر نظر استان اصفهان بوده و مسئولیت آن با استان ما نیست. آلایندگی آن برای مردم بخش ما نفع آن برای اصفهانی ها است.

 

وی از نماینده مردم شریف سه شهرستان در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری، برنامه ریزی و فکراساسی و راه چاره ای برای این مشکلات شد.

 

حجت الاسلام سیادت در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: یکی از اشکالات دولت فعلی ضعف مدیران قبلی در سیستم کار فعلی بوده و بسیاری از مدیران اجرایی در سمت های مختلف مربوط به دولت گذشته هستند که انگیزه کاری ندارند و باید هرچه سریع تر نسبت به جابجایی آنان اقدام شود.

 

امام جمعه پاتاوه در پایان از مسئولین امر خواستار استفاده بهینه و بهره برداری از رودخانه بشار شد و گفت: رودخانه ای که از کنار شهر پاتاوه عبور می کند و به کارون سه و خلیج فارس سرازیر می شود، هیچ گونه استفاده ای ازآن نشده است.

وی همچنین خواستار بهسازی و آسفالت جاده های روستایی و پیگیری و تاسیس نمایندگی دادگستری به جهت تراکم جمعیتی بالا در شهر پاتاوه شد.

کد خبر 1216440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha