سه ایستگاه سلامت در شیروان راه اندازی شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان گفت: به منظور ارائه خدمات به زائرین مشهد الرضا، سه ایستگاه سلامت در سه نقطه مختلف شهرستان راه اندازی شد.

«محمدرضا حیدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات به زائرین مشهد الرضا، سه ایستگاه سلامت در سه نقطه مختلف شهرستان راه اندازی شد که همکاران ارائه دهنده خدمت، به صورت حضوری و غیرحضوری آموزش های لازم را دریافت کردند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان عنوان کرد: خدمات این حوزه شامل اندازه گیری فشارخون، رپید تست کرونا، نمونه گیری موارد مشکوک اسهالی و مراقبت نظام سندرومیک بیماری های واگیردار است که در پایان تجهیزات، پمفلت آموزشی و فرم های ثبت توسط واحد بیماری ها تهیه و تحویل تیم ها می شود.

 

حیدری خاطرنشان کرد: جهت ارائه خدمات بهتر با همکاری شهرداری چهار بنر آموزش و اطلاع رسانی با موضوعات نکات صحیح پیاده روی اربعین و 28 صفر چاپ و در میادین اصلی نصب شد.

 

وی اضافه کرد: همچنین 400 عدد پمفلت آموزشی ویژه پیاده روی اربعین حسینی و 28 صفر جهت آموزش و اطلاع رسانی زوار اهل بیت چاپ و تحویل شد، 18 بنر آموزش و اطلاع رسانی جهت نصب در موکب های سطح شهر چاپ و تحویل مسئولان اجرایی شد.

 

وی تصریح کرد: جهت خدمت به عاشقان و عزاداران حسینی از روز گذشته ایستگاه های سلامت با همکاری هلال احمر و دانشکده کشاورزی خدمات رایگان ارئه می دهند و با توجه به اینکه در مسیر باب الرضا هستیم تست فوری کرونا رصد می شود و در مورادی که نیاز به ارائه پزشک باشد ارجاع داده می شود، این ایستگاه ها تا پایان صفر برپاست که در هر شیفت یک نیرو از شبکه بهداشت و درمان حضوری فعالیت خواهد داشت.

 

 

کد خبر 1216498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha