گرامیداشت راهپیمایی عظیم اربعین از مصادیق بارز تعظیم شعائر دینی است

حجت‌الاسلام مصباح گرامیداشت راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را از مصادیق بارز تعظیم شعائر دینی دانست و گفت: معرفی دین اسلام و تشیع به سراسر دنیا به واسطه خون حضرت سیدالشهدا (ع) و مکتب اهل بیت (ع) در حال انجام است.

«حجت‌الاسلام مجتبی مصباح» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: زیارت اربعین در روایات مورد تأکید قرار گرفته و فضیلت‌های زیادی نیز برای زیارت حضرت سیدالشهدا (ع) با پای پیاده ذکر شده که این موضوعات، عظمت امام حسین (ع) را بیشتر روشن می‌کند و در دلها بیشتر جای می‌گیرد.

 

عضو هيأت امنای مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمينی (ره) افزود: به کوری چشم دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، خداوند متعال حرارتی در دل مؤمنان نسبت به اهل بیت (ع) به ویژه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) قرار داده که روز به روز و سال به سال، قوی‌تر و گسترده‌تر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه معرفی دین اسلام و تشیع به سراسر دنیا به واسطه خون حضرت سیدالشهدا (ع) و مکتب اهل بیت (ع) در حال انجام است اذعان کرد: امیدواریم این مسیر با قوت ادامه یابد و باعث شود کسانی که در سراسر دنیا طالب حقیقت هستند، آمادگی ذهنی و روحی برای آشنایی با حقانیت دین اسلام را داشته باشند و خود را آماده پذیرش حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) کنند.

 

حجت‌الاسلام مصباح با اشاره به اینکه گرامیداشت راهپیمایی عظیم اربعین از مصادیق بارز تعظیم شعائر دینی است تصریح کرد: با تعظیم این شعائر دینی، پیام اسلام ناب محمدی به سراسر جهان مخابره خواهد شد و جذب حقیقت‌جویان به سمت حقیقت دین و مکتب اهل بیت (ع) صورت می‌گیرد.

 

کد خبر 1216509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha