فعالیت موکب‌ خادم‌المهدی(عج) با شعار وضو در فرات، نماز در قدس

موکب‌ خادم‌المهدی(عج) از شهرستان شاهرود در نجف‌اشرف ابتدای طریق‌العلما با شعار وضو در فرات، نماز در قدس به زائران خدمات ارایه می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، موکب‌ خادم‌المهدی(عج) از شهرستان شاهرود موکبی است که در ایام اربعین در نجف‌اشرف ابتدای طریق‌العلما با شعار وضو در فرات، نماز در قدس به زائران خدمات ارایه می دهد.

بنابراین گزارش فعالیت اصلی موکب‌ خادم‌المهدی(عج) با محوریت استکبار ستیزی همزمان با اربعین امسال در محور طریق العلما مسجد سهله مستقر است. این موکب هر سال یک شعار انتخاب می کند با محوریت آن شعار پیش می رود سه سال هست که شعار این موکب وضو در فرات؛ نماز در قدس می باشد.

موکب‌ خادم‌المهدی(عج) سالهای قبل پرچم و بیرق برای زائران اربعین تهیه می کرد با شعار خاص همان سال و امسال با توجه به گرمای بیشتر و نیاز زائران به کلاه نقاب دار بر روی کلاه های نقاب دار شعار وضو در فرات؛ نماز در قدس تعبیه شده است و این کلاه ها به تعداد ۱۰۰ هزار مورد تهیه شده و در یک هفته ای که موکب مستقر است بین زائران توزیع می شود.

در راستار شعار استکبار ستیزی تابلویی در جلوی این موکب طراحی شده است که بر روی آن تایمر شمارش معکوس نابودی اسرائیل می باشد و این تابلو بر اساس صحبت های امام خامنه ای که فرمودند که اسرائیل تا ۲۵ سال آینده نخواهد بود تهیه شده است.

 

 

کد خبر 1216663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha