ارائه خدمات رایگان درمانی به بیش از ۵۰۰۰ زائر اربعین به همت تیم درمانی جهرم

موحد گفت: تاکنون بیش از پنج هزار نفر از زائران اربعین حسینی (ع) با مراجعه به درمانگاه علوم پزشکی جهرم در شهر کربلا به صورت رایگان خدمات درمانی دریافت کرده اند.

«محمدجواد موحد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: از ابتدای استقرار تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در کربلای معلی تا کنون بیش از پنج هزار بیمار به این درمانگاه مراجعه و تحت ویزیت پزشکان قرار گرفته اند.

 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: یک جوان عراقی که به دلیل سانحه از ناحیه دست دچار بریدگی و خونریزی شریانی شده بود به درمانگاه موکب «حضرت صاحب الزمان (عج) » دانشگاه علوم پزشکی جهرم در کربلای معلی مراجعه و تحت درمان قرار گرفت. به دلیل حاد بودن ناحیه آسیب دیده این جوان به بیمارستان الکفیل کربلا ارجاع داده شد.
 
 
وی با اشاره به اینکه همین طور بیمار دیگر با علائم قند خون بالا DKA به درمانگاه مراجعه و توسط پزشک متخصص تحت درمان قرار گرفت، بیان کرد: این بیمار جهت ادامه روند درمان توسط نیروهای هلال احمر به ایران اعزام شد.

 

موحد به دیگر اقدامات تیم درمانی علوم پزشکی جهرم در پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: در جهت حفظ سلامتی زائرین امام حسین (ع) در سفر اربعین، تراکت با موضوع پیشگیری و راه های جلوگیری از بیماری توسط کارشناس بهداشت محیط دانشگاه در بین زائرین توزیع شد.

 

وی عنوان کرد: در موکب «صاحب الزمان (عج)» در کربلای معلی ۱۴ نفر از نیروهای بهداشت محیط و خدمات دانشگاه علوم پزشکی جهرم به صورت شبانه روز در حال ارائه خدمت به زائرین امام حسین (ع) هستند. 

 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت:‌ نظارت بر بهداشت موکب، تصفیه آب، آشپزخانه، محل اسکان خادمین و زائرین و... از خدماتی است که توسط کارشناس بهداشت محیط این درمانگاه انجام می شود.
 
 
وی خاطرنشان کرد: همین طور نیروی خدمات با  فعالیت گسترده خود نظافت محیط درمانگاه، اسکان خادمین و زائرین و... را برعهده دارند.

 

موحد اظهار کرد: درمانگاه موکب «حضرت صاحب الزمان (عج)» دانشگاه علوم پزشکی جهرم در کربلا، خیابان «میثم تمار»، جنب «جسرالحسین (ع)»، موکب «صاحب الزمان (عج)» قرار گرفته و به صورت رایگان خدمات درمانی را به زائران اربعین حسینی (ع) ارائه می کند.

 

کد خبر 1216723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha