بازارچه تخصصی کتاب و اقلام فرهنگی در کاشان راه اندازی شد

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کاشان از راه اندازی بازارچه تخصصی کتاب و اقلام فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد ریال در جمعه بازار کاشان خبر داد.

حمیدرضا دهقانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: بازارچه تخصصی کتاب و اقلام فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد ریال در جمعه بازار کاشان احداث شد.

 

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کاشان افزود: این بازارچه با هدف استقبال از ماه مهر، موسم شور و نشاط مدرسه و دانشگاه و به منظور ارائه خدمات رسانی مطلوب و رفاه حال شهروندان کاشانی راه اندازی شده است.

 

دهقانی مهم ترین دغدغه خانواده ها در ایام بازگشایی مدارس را تهیه و خرید لوازم التحریر باکیفیت با قیمت مناسب دانست و افزود: مهم ترین هدف از احداث این بازارچه، حمایت از فروشندگان کالای ایرانی و ارائه لوازم التحریر با کیفیت و با نازل ترین قیمت زیر بازار جهت تقویت و بنیه اقتصاد خانواده های کاشانی در امر تحصیل فرزندان آن هاست.

 

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کاشان همچنین به تنوع محصولات فرهنگی و لوازم التحریر در این بازارچه اشاره کرد و افزود: این بازارچه دارای ۹ باب غرفه بوده که با حضور بهترین تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم التحریر به خدمات رسانی شهروندان کاشانی در روزهای جمعه خواهند پرداخت.

 

دهقانی از ثبت نام متقاضیان فروش لوازم التحریر خبر داد و گفت: علاقه مندانی که تمایل به فروش در این بازارچه دارند می توانند به دفتر مدیریت بازارهای سازمان واقع در بلوار اصلی میدان مرکزی میوه و تره بار مراجعه کنند.

کد خبر 1216755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha