بسیاری از موکب های خدمت رسان در پیاده روی اربعین، برخاسته از فرهنگ مسجد هستند

حجت السلام فاطمی نیا گفت: بسیاری از موکب های خدمت رسان در پیاده روی اربعین، برخاسته از فرهنگ مسجد بوده اند.

حجت السلام سید رضا فاطمی نیا به عنوان یکی از مدیران کانون های مشارکت کننده در برپایی موکب فرهنگی تربیتی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد قم در مسیر پیاده روی بلوار پیامبر اعظم(ص) در حاشیه برپایی این موکب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان قم در خصوص فعالیت های موکب گفت: به اتفاق  ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در جمکران و مسیر پیاده روی موکب هایی را به همت کانون ها شکل داده ایم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فخرالائمه و امام جماعت مسجد امام موسی کاظم در پردیسان قم افزود: در بخش مشاوره خانواده، تحصیلی و دینی در خدمت دوستان هستیم و فعالیت های خوبی را در کانون های مساجد ارائه می دهیم.

 

وی تصریح کرد: در موکب بخش هایی چون پذیرایی و کودک و امور فرهنگی و مسابقات برگزار می شود؛ بسیاری از موکب های خدمت رسان در پیاده روی اربعین، برخواسته از فرهنگ مسجد بوده اند.

 

حجت السلام فاطمی نیا تصریح کرد: همه موکب هایی که در منطقه عراق و در مسیر و شهرهای مختلف شکل گرفته برخاسته از فرهنگ مسجد است و اعضای آن یا نماز گزار یا خادم و فعال مسجدی و یا عضو کانون هستند و با مسجد در ارتباط اند.

 

وی خاطرنشان کرد:اگر مساجد اعم از امام جماعت و دیگر متولیان نگرش و برنامه ریزی نسبت به مردم و جوانان داشته باشند جامعه ای سالم و به دور از فساد خواهیم داشت.

کد خبر 1216799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha