برپایی ۶۰ پایگاه ثابت در پویش شور عاطفه ها در گلستان/ جمع آوری ۱۲ میلیارد تومان کمک مردمی پیش بینی شد

بابایی گفت: پویش شور عاطفه ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان در ۶۰ پایگاه ثابت سطح استان گلستان برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «عیسی بابایی» امروز (یکشنبه 27 شهریور) گفت: پویش شور عاطفه ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت از (۱۵ مرداد) آغاز شده و تا (15 مهر) ادامه دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان با بیان اینکه هم استانی های نوعدوست و خیراندیش در سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای تهیه لوازم کمک برای ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند کمک کردند، افزود: پیش بینی می شود امسال گلستانی ها ۱۲ میلیارد تومان کمک کنند.

 

وی ادامه داد: ۶۰ پایگاه ثابت در میادین اصلی شهرهای سطح استان مستقر می شود و تمامی دفاتر کمیته امداد و ۳۶۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک های نقدی وغیر نقدی مردم از جمله کیف و کفش ونوشت افزار وسایر ملزومات آموزشی تحصیلی آمادگی کامل دارند.

 

بابایی از گلستانی های نیکوکار خواست تا در کمک رسانی برای تامین مایحتاج تحصیلی آموزشی دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت مشارکت کنند.

 

وی گفت: از فردا (دوشنبه ۲۸ شهریور) تا روز (پنجشنبه ۳۱ شهریور) پایگاه های مستقر در میادین اصلی شهرهای سطح استان و روز (جمعه ۱ مهر) در مصلی های نماز جمعه، آماده جمع آوری کمک های مردمی برای دانش آموزان نیازمند هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان اظهارداشت: در روز (دوشنبه ۱۱ مهر) نیززنگ شور عاطفه ها به صورت نمادین در مدارس سطح استان نواخته می شود.

 

وی افزود: مردم برای مشارکت غیرحضوری نیز می توانند از طریق کد دستوری #۰۱۷۸۸۷۷، سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و همچنین شماره حساب ۰۱۱۱۸۰۴۶۸۹۰۰۸ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۰۲۲۶ نزد بانک ملی اقدام کنند.

 

 

 

کد خبر 1216846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha