هیچ افتخاری بالاتر از خادمی زوار اباعبدالله الحسین(ع) نیست/ توسعه و تکمیل زیرساخت های اربعین ادامه خواهد داشت

بهرام نیا با بیان اینکه زیرساخت های اربعین به صورت مستمر و مداوم به طور جدی و جهادی تکمیل می شود، گفت: تمامی مواکبی که در مرز و شهر مهران حضور دارند تا دو سه روز آینده حضور داشته باشند که زواری که در این روزها وارد کشور می شوند به سختی نیفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، ظهر امروز(۲۷ شهریور) در نشست ستاد اربعین حسینی در ساختمان مونوتورینگ اربعین در شهر مهران، اظهار کرد: کار کردن برای زایر امام حسین(ع) افتخار است و هیچ افتخاری بالاتر از خادمی برای زایر امام حسین(ع) بالاتر نیست.

 

« حسن بهرام نیا» تصریح کرد: مزد و‌ پاداش تلاش همه شما  در ستاد اربعین استان، در لبخند زیبایی بود که در سیمای نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی، نایب امام زمان(عج) نقش بست و هیچ آجری بالاتر از رضایت که ایشان داشتند نیست.

 

وی ابراز کرد: به امید خدا  با پایان تردد زوار از مرز مهران، همین کارهایی که در راستای سفری ارزان، راحت و آسان برای زوار در استان انجام شده است،  پیگیری می شود و زیرساخت های اربعین به صورت مستمر و مداوم به طور جدی و جهادی تکمیل می شود.

 

 استاندار ایلام با بیان اینکه اگر اراده کنیم و این اراده عجین با معنویت امام حسین(ع) باشد، کارها پیش می رود و در کارها موفق خواهیم شد، یادآور شد: وزیر محترم کشور به صورت میدانی و بدون تشریفات در مرز مهران و استان ایلام حضور پیدا کردند و حضور ایشان هم نقش مهمی در روند تسهیل تردد زوار داشت.

 

بهرام نیا بیان کرد: شهرداری هایی که در مهران حضور داشتند تلاش خوبی کردند و مقرر شد که تا زمانی که همه پسماندها جمع آوری شود در مرز مهران حضور داشته باشند، مواکب و استان قدس رضوی و همه مسولان که پای کار بودند و امام جمعه محترم مهران که  در میدان بودند تقدیر می کنم که این ارزشمند است و نشان می دهد که با تمام وجود به زایر خدمت کنند.

 

وی با بیان اینکه اموال مستقر  و زیرساخت های که ایجاد شده است نیاز به نگهداری دارد، ما در این ایام قطعی برق نداشتیم و این مهم قابل تقدیر است، ابراز کرد: تمامی مواکبی که در مرز و شهر مهران حضور دارند تا دو سه روز آینده حضور داشته باشند که زواری که در این روزها وارد کشور می شوند به سختی نیفتند.

 

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: ۳۳۴هزار خودرو در  مسیرهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران تردد داشته اند و بیش از هفتاد درصد زوار با خودروهای شخصی  به مرز مهران مراجعه کردند.

 

وی بیان کرد: از فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی  که در این ایام زحمت کشیدند و  پای کار بودند تقدیر می کنم، فرمانداران آنچه که در ایام اربعین حسینی انجام داده اند به صورت مکتوب و مصور  تهیه و تدوین و طرف چند روز آینده تحویل دهند.

 

استاندار ایلام گفت: ما از زحمات سپاه که در عرصه های مختلف از جمله آبرسانی ، خدمات درمانی و حمل و نقل و اسکان و تغذیه و سایر حوزه ها خدمات و فعالیت های گسترده ای داشتند کمال تقدیر  و تشکر به عمل می آید.

 

بهرام نیا یادآور شد: از مجموعه دستگاه های امنیتی استان که خیلی از کارهای آنان آشکار نیست و مجاهدانه به عنوان سرباز گمنام امام زمان(ع) در راستای تامین امنیت زوار در میدان بوده اند بسیار سپاسگزار هستم.

 

کد خبر 1216907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha