برگزاری رویداد «قهرمان شهیدم» در شهرستان آبادان

احمدی از برگزاری برنامه‌های مختلف و رویداد فرهنگی با عنوان «قهرمان شهیدم» در شهرستان آبادان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

«شاپور احمدی» امروز (یکشنبه ۲۷ شهریور) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی و تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس و تقارن این ایام با شهادت حضرت رسول (ص) و شهادت امام رضا (ع)، از برگزاری برنامه های مختلف و رویداد فرهنگی در سطح شهرستان آبادان به مناسبت هفته دفاع مقدس تحت عنوان رویداد قهرمان شهیدم خبر داد و اظهار کرد: رویداد ملی و سراسری «قهرمان شهیدم» با شعار محوری «ما مقاوم هستیم» با نگاه ویژه به برنامه‌های مساجد و محله‌محوری برای حرکتی به سوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان انجام می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان افزود: در راستای برگزاری این رویداد ملی برنامه های متنوعی توسط پایگاه های مقاومت بسیج در سطح محلات این شهرستان برگزار می شود.

 

وی با اشاره به برنامه های متنوع این رویداد در شهرستان آبادان تصریح کرد: برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مساجد، پخش نماهنگ‌های زمان دفاع مقدس از بلندگوهای مساجد، اجرای پویش دوستی با رفیق شهیدم، اجرای مسابقات کتاب‌خوانی، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین و روشنگری در مساجد و محلات، اجرای طرح قرائت وصیت‌نامه شهدا در مساجد و فضاسازی محیطی و تبلیغی از جمله این برنامه‌ها است.

 

احمدی همچنین به اجرای طرح کافه گفت‌ و گو نیز اشاره کرد و ادامه داد: این طرح به‌ منظور پاسخ به گره‌های ذهنی نسل جوان برگزار خواهد شد.

 

وی یاد آور شد: همچنین برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، اجرای مسابقات مختلف، برگزاری نشست‌های سبک زندگی شهدایی و تحکیم بنیان خانواده در سطح محلات، اجرای همایش پیاده‌ روی خانوادگی، سرود و تئاتر پاتوقی، سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله، کمک به نیازمندان محلات، غبارروبی مزار شهدا، پخش فیلم‌های ارزشی در مساجد محل، ارائه خدمات پزشکی به محلات و روستاهای محروم از دیگر برنامه‌های پیشنهادی برای این رویداد ملی است.

 

کد خبر 1216914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha