۱۳۰ میلیارد ریال تجهیزات بین هنرستان‌های گیلان توزیع شد

فائزی گفت: ۱۳۰ میلیارد ریال در قالب طرح وارش تابستانه بین ۱۱۸ هنرستان استان گیلان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمد فائزی» امروز( یک‌شنبه، ۲۷ شهریور) در مراسم اهدای تجهیزات به هنرستان‌های گیلان گفت: امروز، در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس لوازم و تجهیزات ورزشی به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در سطح مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان توزیع شد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه این تجهیزات در قالب طرح « وارش تابستانه» توزیع می‌شوند افزود: توسعه و تجهیز هنرستان‌ها در راستای پیشرفت و رفع نیازهای کشور با نگاه دغدغه‌مند وزارت آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس به جهت رفع مشکلات و جایگزینی تجهیزات فرسوده هنرستان‌ها از اهداف اجرای طرح مذکور است.

 

وی با بیان اینکه ۱۱۸ هنرستان استان مشمول طرح وارش تابستانه می‌شوند ادامه داد: نحوه توزیع این تجهیزات به مدارس در اختیار ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان خواهد بود.

 

فائزی از ارسال تجهیزاتی از جمله کامپیوتر بین شهرستان‌ها در هفته آینده خبرداد و اذعان کرد: در سال تحصیلی پیش رو در قالب پروژه مهر نگاهی ویژه به هنرستان‌ها داشته و تجهیزاتی را بین این مراکز توزیع کنیم.

 

وی با بیان اینکه این تجهیزات در دو مرحله توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان خریداری و در اختیار آموزش و پرورش استان قرار گرفت خاطرنشان ساخت: در این طرح حدود ۶۴ نوع قلم و به تعداد هزار و ۲۰۰ کالای هنرستانی توزیع شد.

کد خبر 1216917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha