حضور ۲۰ نفر از عکاسان و خبرنگاران داخلی و خارجی در جشنواره ملی زرشک

مقامی گفت: ۲۰ نفر از خبرنگاران و عکاسان داخلی و خارجی جهت حضور و پوشش جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی اعلام آمادگی کرده اند و یک مستند ساز مطرح کشور نیز پوشش رسانه ای این جشنواره را به عهده گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمود مقامی ظهر امروز (۲۷ شهریور) در نشست دست اندرکاران جشنواره ملی زرشک اظهار داشت:برای اولین بار است که همه رسانه ها و فضای مجازی در قالب خانه مطبوعات برای اطلاع رسانی مناسب جشنواره ملی زرشک پای کار آمده اند.


مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به حضور فعالان حوزه رسانه ها و فضای مجازی خراسان جنوبی در جشنواره ملی زرشک گفت: 20 نفر از خبرنگاران و عکاسان داخلی و خارجی جهت حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کرده اند.

 

وی در ادامه بیان کرد: یک مستند ساز مطرح کشور نیز پوشش رسانه ای این جشنواره را به عهده گرفته است و شاهد یک هم افزایی خوبی در این زمینه هستیم.

 

مقامی با بیان اینکه اطلاع رسانی جشنواره ملی زرشک به خوبی باید انجام شود، افزود: برنامه مناسبی پیش بینی شده است که البته نیاز به حمایت مالی دارد و در این زمینه نیازمند اعتباری بالغ بر ۲۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هستیم.

 

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در پایان گفت: رسانه ها و فعالان فضای مجازی استان جهت پوشش این جشنواره به خوبی پای کار آمده اند.

کد خبر 1216956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha