یکی از رویدادهای مهم دنیا راهپیمایی عظیم عزاداران رضوی است

عین اللهی با بیان اینکه مشهد به جهت آن که میزبان مهمانان امام رضا(ع) بوده و هست نیازمند هزار تخت درمانی است، گفت:یکی از رویدادهای مهم دنیا راهپیمایی عظیم عزاداران رضوی است و معتقدیم که این راهپیمایی همچون اربعین حسینی عظیم و میلیونی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «بهرام عین‌ اللهی» امروز(دوشنبه ۲۸ شهریور ماه)  در جریان بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت مُلک‌ آباد افزود: شهر مشهد به جهت آن که میزبان مهمانان امام رضا(ع) بوده و هست نیازمند هزار تخت درمانی است تا بتواند خدمتی موثرتر و مثمرثمرتر ارائه کند، یکی از رویدادهای مهم دنیا راهپیمایی عظیم عزاداران رضوی است و معتقدیم که این راهپیمایی همچون اربعین حسینی عظیم و میلیونی است.

 

وزیر بهداشت گفت: در تلاش هستیم تا ضمن بازدید و بررسی از تمامی بخش‌های حوزه‌های بهداشت، دارو و درمان، بهترین نوع خدمت در تمامی بخش‌های حوزه سلامت ارائه شود.

 

عین‌اللهی افزود: امیدواریم با همکاری تمامی متولیان حوزه سلامت بهترین نوع عملکرد را در دهه پایانی ماه صفر و به‌ خصوص روزهای بیست‌ و هشتم، بیست‌ و نهم و سی‌ام این ماه ارائه دهیم.

 

وی بر حمایت کامل از مراجعه‌کنندگان به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و ارائه بهترین نوع خدمات در حوزه‌های بهداشتی، درمانی، دارویی و آزمایشگاهی و ارائه بهترین نوع خدمات به آنان تاکید کرد.

 

وزیر بهداشت در این بازدید ضمن عیادت از بیماران در بخش بستری موقت، وضعیت واحدهای پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، تزریقات و پانسمان، رادیولوژی، آزمایشگاه، سلامت خانواده و بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی ملک‌آباد را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

کد خبر 1217118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha