زائر اولی فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد عازم مشهد مقدس شدند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد گفت: زائر اولی ها و جمعی از فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد به مناسبت اربعین حسینی عازم مشهد مقدس شدند.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: زائر اولی ها و جمعی از فعالان کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد به مناسبت اربعین حسینی عازم مشهد مقدس شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تصریح کرد: این سفر زیارتی با هدف تشرف زائر اولی ها به مشهد مقدس و قرار گرفتن نوجوانان و جوانان در فضای معنوی و عبادی و عرض ارادت به ائمه معصومین (ع) به ویژه امام رضا (ع) است.

 

وی اعلام داشت: برپایی نشست های معرفتی و تربیتی برای زائران مرقد مطهر امام رضا (ع) و اجرای برنامه های قرآنی از دیگر فعالیت ها در این سفر خواهد بود.

 

محرمی تاکید کرد: این اولین کاروان زیارتی پس از شیوع بیماری کرونا است که با هدف فعالیت های تربیتی و فرهنگی از این کانون عازم مشهد مقدس می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد افزود: تلاش کرده ایم تا زمینه فعالیت های تربیتی، معرفتی و فرهنگی در این اردوی زیارتی متناسب با نیاز مخاطبان نوجوان و جوان باشد.

 

کد خبر 1217161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha