نام نویسی شانزدهمين دوره مسابقات قرآن كريم جامعه كار و تلاش سیستان و بلوچستان آغاز شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از آغاز زمان نام نویسی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حامد آرامش بیان داشت: مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش با هدف گسترش فرهنگ انس با قرآن کریم در بین جامعه هدف همه ساله توسط دفتر امور فرهنگی وزارت متبوع در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود.


وی افزود: برای سال جاری شانزدهمین دوره این مسابقات برگزار می شود و علاقمندان می توانند از 28 شهریور تا 10 مهر با مراجعه به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان برای شرکت در این رویداد قرآنی نام نویسی کنند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو بخش برادران و خواهران برگزار خواهد شد، اظهار داشت: قرائت (تحقیق)، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و مفاهیم (جلد بیست و ششم تفسیر نمونه) رشته های این مسابقات را تشکیل می دهند.


آرامش گفت: کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده‌های آنان شامل‌ همسر و فرزندان 18 تا 25 سال (متولدین بعد از یک فروردین 1375 و قبل از آخر اسفند 1382) می‌توانند در این دوره از رقابت‌ها شرکت کنند.

 

وی تاکید کرد: برای شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش صرف داشتن دفترچه بیمه تأمین اجتماعی ملاک نیست و فرد می بایست دارای قرارداد کاری مشمول قانون کار باشد . همچنین افراد شاغل در ادارات و سازمان های دولتی و شهرداری ها و افراد طرف قرارداد با نهادهای علمی و پژوهشی (حوزوی و دانشگاهی) از شمول شرکت در مسابقه مستثنی هستند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: در هر رشته تنها نفر اول (يك برادر و يك خواهر) به شرط احراز حد نصاب تعيين شده مي تواند معرفي و در مرحله كشوري حضور داشته باشد.

 

آرامش افزود: مرحله استانی این مسابقات در اواخر مهرماه و مرحله کشوری دی و بهمن سال جاری برگزار خواهد شد.

کد خبر 1217169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha