تلاش دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برای همزمانی تحصیل دانشجو و مهارت آموزی

قائدی گفت: پویش «همزمان تحصیل دانشجو و مهارت آموزی و اشتغال» از برنامه های خوب دانشگاه آزاد اسلامی شیراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «محمدرضا قائدی»، امروز (دوشنبه 28 شهریور) در مراسم افتتاحیه رویداد تابستانه «انتقال تجربه و مهارت افزایی» که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه اجتماعی است و کسب مهارت را برای دانشجویان همزمان با تحصیل فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز افزود: پویش «همزمان تحصیل دانشجو و مهارت آموزی و اشتغال» از برنامه های خوب دانشگاه آزاد اسلامی شیراز است.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در جهت دانشگاه نسل سوم گام برمی دارد و دانشگاهی کار آفرین و مهارت آموز است و آمادگی کامل برای فعالیت در حوزه مهارت افزایی دارد.

قائدی تاکید کرد: پویش «همزمان تحصیل دانشجو و مهارت آموزی و اشتغال» همزمان با تحصیل دانشجو اجرا می شود و هر دانشجو در هنگام ثبت نام در یکی از صنایع مورد علاقه خود م یتواند مشغول به کار باشد تا در کنار اخذ مدرک تحصیلی، مهارتی هم کسب کرده باشد.

وی ادامه داد: پویش «همزمان تحصیل دانشجو و مهارت آموزی و اشتغال» ابتدا به صورت پایلوت در استان اصفهان شروع شد و پس از آن هم استان فارس آغازگر آن بوده است و امیدواریم مسئولان استان از این پویش حمایت لازم را داشته باشند.

کد خبر 1217175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha