۷ باند مواد مخدر در خوسف منهدم شد

اکبری گفت: از ابتدای امسال تعداد هفت باند حمل مواد مخدر منهدم شد که در مقایسه با سال گذشته ۷۵ درصد افزیش عملکرد داشته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدحسن اکبری امروز (28 شهریور) در دومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خوسف اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال تاکنون یک تن و 776 کیلو و 83 گرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

 

فرمانده انتظامی خوسف با بیان اینکه این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 23 درصد کاهش دارد، گفت: در سطح استان کشفیات مواد مخدر 50 درصد کاهش دارد که در شهرستان کمتر و نشان دهنده عملکرد خوب کارکنان فراجا در خوسف دارد.

 

اکبری با اشاره به اینکه 292 کیلو و 559 گرم از این موادمخدر از نوع صنعتی است، ادامه داد: از ابتدای امسال 121 پرونده تشکیل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 79 پرونده بوده است، 53 درصد رشد داشته است.

 

وی از دستگیری تعداد 88 متهم در اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: همچنین از ابتدای امسال تعداد هفت باند حمل مواد مخدر منهدم شده است که در مقایه با سال گذشته که چهار باند بوده است 75 درصد افزیش عملکرد داشته ایم.

 

فرمانده انتظامی خوسف با اشاره به پملپ منازل خرده فروشان و پاتوق های استعمال مواد، افزود: در این خصوص چهار منزل با هماهنگی مراجع قضایی پلمپ شده است.

 

اکبری گفت: همچنین در خصوص عناصر اصلی مواد مخدر و اشرار مسلح هم یک نفر شناسایی دستگیر و روانه زندان شده است.

 

وی در پایان خواستار راه اندازی مرکز ترک اعتیاد دولتی در خوسف، کشت جایگزین محصول شاهدانه و تعمیر خانه های ورزشی روستایی و توجه بیشتر به کارگران معادن در راستای کاهش آسیب های اجتماعی شد.

 

 

 

کد خبر 1217176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha