مجازات متهمان پرونده نوجوان زرین دشتی خواسته جدی دستگاه قضایی فارس است

حجت الاسلام موسوی گفت: دستگاه قضایی فارس ذره ای از حقوق قانونی خانواده نوجوان زرین دشتی کوتاه نخواهد آمد و مجازات متهمان پرونده خواسته جدی دستگاه قضایی فارس در راستای حفظ و صیانت از امنیت عمومی جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (دوشنبه 28 شهریور) در سفر به شهرستان زرین دشت و تکمیل تحقیقات و اقدامات قضایی پرونده نوجوان زرین دشتی و دیدار با خانواده متوفی گفت: دستگاه قضایی فارس ذره ای از حقوق قانونی خانواده نوجوان زرین دشتی کوتاه نخواهد آمد و مجازات متهمان پرونده خواسته جدی دستگاه قضایی فارس در راستای حفظ و صیانت از امنیت عمومی جامعه است.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: به ‌بخش مربوط به اتهامات آدم ربایی متهمان این پرونده در دادگاه کیفری یک مستقر در شهرستان داراب رسیدگی شده و صدور کیفر خواست متهمان در مورد سایر اتهامات مطرح شده در دادسرای زرین دشت انجام شده است و تمامی بخش های این پرونده با نظارت مستقیم مسئولان عالی قضایی فارس مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.

وی اعلام کرد: دستگاه قضایی استان موظف است مطابق آئین دادرسی کیفری و در چارچوب قانونی به پرونده رسیدگی کند و تمامی مراحل دادرسی با رعایت قوانین موضوعه و با سرعت، دقت و قاطعیت دنبال می شود.

خاطر نشان می شود با دستور رئیس کل دادگستری فارس و اقدامات قضایی سه۳ نفر در ارتباط با این پرونده بازداشت شدند و تفهیم اتهام آنها در حوزه قضایی زرین‌ دشت به انجام‌ رسید.

کد خبر 1217213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha