اجرای  هفت هزار برنامه ویژه این ایام با محوریت بسیج  در استان

سرهنگ کاظمی گفت: ۷ هزار برنامه در رده های مختلف بسیج با ۷۵ عنوان برنامه در سطح استان اجرا می شود که برای هر پایگاه مقاومت بسیج حداقل یک برنامه در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، «سرهنگ مرتضی کاظمی»، امروز، (۲۸ شهریورماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع تشریح برنامه های کمیته بسیج در گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس در استان با بیان این که شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما مقاوم هستیم» است گفت: ۷ هزار برنامه در رده های مختلف بسیج با ۷۵ عنوان برنامه در سطح استان اجرا می شود که برای هر پایگاه مقاومت بسیج حداقل یک برنامه در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی   با بیان این که برنامه های هفته دفاع مقدس از ۳۰ شهریور آغاز خواهد شد افزود: در نخستین روز از این هفته از یک میلیون پیشکسوت جهاد و شهادت تجلیل می شود که سهم استان، تجلیل از ۴۰ هزار پیشکسوت می باشد.

وی بیان کرد: نکوداشت پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با سخنرانی محوری مقام معظم فرمانده کل قوا، رژه نیروهای مسلح و غبارروبی مزار شهدا، پیاده روی خانوادگی و شرکت نمادین در نمازهای جمعه از جمله این برنامه‌ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری ١٠٠ مورد یادواره شهدا، تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس، اجرای مسابقات ورزشی و فرهنگی، برگزاری نمایشگاه‌های دفاع مقدس در سطح استان و تجلیل از فرماندهان جنگ از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی گفت: هدف از اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سال جاری، تجدید میثاق و زنده نگهداشتن یاد و نام والای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تحقق منویات مقام معظم رهبری، تبیین انتقال به نسل‌های آینده، تقویت روحیه جهاد و شهادت طلبی و تشریح نقش دفاع مقدس در پیشبرد اهداف انقلاب است.

کد خبر 1217223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha