علوم دانش بنیان راهگشای مشکلات است

سعادت پور با اشاره به جایگاه علوم نوین و دانش بنیان گفت: این دسته از علوم راه گشای بسیاری از مشکلات و تهدیدهای پیش روی توسعه کشور است.

مجتبی سعادت پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان اصفهان، با اشاره به اینکه توسعه شرکت های دانش بنیان و این دسته از علوم در دستور کار قرار دارد اظهارداشت: این چنین جریانی برای اعتلای کشور و دستیابی به اهداف بلند امکان پذیر خواهد بود.

سرمایه گذار و فعال در حوزه دانش بنیان استان اصفهان افزود: علوم دانش بنیان راه گشابی بسیاری از مشکلات و تهدیدهای پیش روی توسعه کشور است که توانسته مدلی برای رفع چالش ها باشد.

وی ادامه داد: در شرایط تحریم های ظالمانه دشمن علیه نظام و انقلاب و همچنین وجود بخشی از مشکلات در درون کشور مثل آلودگی و معضلات زیست محیطی، شرکت های دانش بنیان با بهره گیری از روش های نوین بهترین مدل در حل نیاز ها جامعه به حساب می آیند.

 

به گفته سعادت پور، خلق ایده های خلاق، بهر گیری از منابع کشور و کاهش هزینه ها با شکل گیری شرکت ها و موسسات دانش بنیان رقم خورده و اینگونه بسیاری از نیازها و دغدغه های اجتماعی و اقتصادی پاسخ می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: گذر از مشکلات و دستیابی به جایگاه های مهم توسعه از جنبه های موثر و مثبت علوم دانش بنیان برای کشور است.

 

تلاش برای تحقق هدف

 

به گفته این فعال در حوزه دانش بنیان، تلاش برای رسیدن به موفقیت لازم بوده و نباید از فرصت های استثنایی که از سوی جوانان ایجاد می شود بی بهره ماند و یا اینکه آنان را راهنمایی و حمایت نکرد.

وی افزود: جوانان با تلاش و همت خود به صحنه آمده و برای رسیدن به اهداف خود تلاش می کنند که همین موضوع سبب موفقیت آنان می شود.

 

سعادت پور با بیان اینکه در مسیر کار و تلاش برخی توصیه های ناامید کننده دارند، گفت: باید از کنار رفتارهای ناامید کننده با صبر گذشت و به مرحله های امیدواری با کوشش و خودباوری برسیم.

کد خبر 1217234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha