ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس رسالتی مهم در شرایط امروز است

حجت الاسلام عبدی گفت:ترویج، توسعه، تقویت و تبیین فرهنگ و حماسه های دفاع مقدس رسالتی مهم در شرایط امروز جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت‌الاسلام «ماشاالله عبدی» عصر امروز (دوشنبه 28 شهریور ماه) در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت سپاه روح الله با اشاره به اینکه دفاع مقدس رمز ماندگاری انقلاب اسلامی استف گفت: مهمترین محوریت برنامه ها در هفته دفاع مقدس خدمت رسانی به مردم و با مردم بودن است که این مهم باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی، دفاع مقدس را مهمترین و حیاتی ترین سرمایه معنوی ملت ایران دانست و افزود: دفاع مقدس یک مکتب انسان ساز و دارای شاخصه هایی چون فداکاری، ولایتمداری، وفاداری، شجاعت، بخشش، کرامت و مقاومت است و به همین دلیل ما باید دفاع مقدس ایثار و مقاومت را با باورهای ملت عجین کنیم.

 

وی ما می توانیم را یکی از مهمترین دستاوردهای دفاع مقدس دانست و ادامه داد: بسیاری از پیشرفت های ملت ایران بعد از دفاع مقدس به برکت این دستاورد مهم رقم خورده و امروز در گام دوم انقلاب نیازمند تبیین دستاوردهای دفاع مقدس هستیم.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: دفاع مقدس رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است و هرلحظه این هشت سال سرشار از عشق و دلدادگی است و نقش مهمی در قدرت سازی بازدارنده برای کشور دارد.

 

دفاع مقدس تضمین کننده امنیت، هویت دینی و انقلابی ملت

 

حجت الاسلام عبدی در بخش دیگری از سخنانش  ترویج، توسعه، تقویت و تبیین فرهنگ و حماسه های دفاع مقدس را رسالتی مهم در شرایط امروز جامعه دانست و گفت: به کارگیری فرهنگ دفاع مقدس در طی این سال ها توانسته معادلات و نقشه های دشمنان را به هم بزند و آنها را دچار آشفتگی کند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در ادامه اضافه کرد: دفاع مقدس تضمین کننده امنیت، هویت دینی و انقلابی ملت و استقلال و سربلندی جامعه است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: گرامیداشت این فرهنگ ارزشمند از اهمیت بسیاری برخوردار است و ایام هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای این مهم است.

 

وی توکل بر خدا، ولایت و مردم را سه عنصر پیروزی در دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: در شرایط فعلی جامعه باید به این سه مولفه مهم توجه ویژه شود چرا که رمز موفقیت کشور در گام دوم توجه به رهنمودهای ولایت است.

 

حجت الاسلام عبدی  گفت: مهمترین محوریت برنامه های سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس امسال نیز خدمت رسانی بی منت به مردم و خصوصا مناطق محروم است و این نشان از مردمی بودن این نهاد مقدس دارد.

کد خبر 1217266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha