امیری گفت: وقتی از کودکی فرهنگسازی و تبیین سیره اهل بیت (ع) صورت گیرد، تلنگری می شود که در آینده، کودک در مسیر اهل بیت (ع) قرار گیرد.

مهناز امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خراسان رضوی بیان کرد: موکب کودک فعالیت خود را از ساعت 8 صبح روز اربعین در حوزه کودک با رنگامیزی، قصه گویی، توزیع بادکنک، شربت و خوراکی های مختلف و فرفره آغاز کرد و بیش از 2000 خوراکی های مختلف و ببیش از 1500 فرفره توزیع شده است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه پیاده روی برای کودکان خسته کننده است، از اینرو تلاش کردیم، این پیاده روی برای کودکان با خاطره بسیار خوبی همراه باشد، این امر موجب می شود کودکان با اشتیاق فراوانی در این مراسم شرکت کنند. 

 

مسئول موکب حسینیه کودک مسجد جوالائمه مشهد بیان کرد: ما برای نهادینه کردن فرهنگ اهل بیت (ع) کتبیه های کودکانه با جمله ای از امام زمان در موکب نصب کردیم، همچنین زنگامیری ها مرتبط با فضای اربعین و امام حسین (ع) بوده و در حین رنگامیزی نیز مربی ها با کودکان سیره اهل بیت و امام حسین (ع) را با زبان کودکانه تبیین می کنند.

 

وی با بیان اینکه برای فرهنگسازی بیشتر هدیه ای که به کودکان می دهیم، از طرف ائمه اهدا می کنیم گفت: وقتی از کودکی فرهنگسازی و تبیین سیره اهل بیت (ع) صورت گیرد، تلنگری می شود که در آینده، کودک در مسیر اهل بیت قرار گیرد.

 

امیری استقبال از این موکب را بسیار خوب ارزیابی کرد.

کد خبر 1217268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha