لزوم تحقق شکوفایی مسائل فرهنگی و تربیتی در سال تحصیلی جدید مدارس

یاسمی پور گفت: باید با یک فعالیت جهادی با کمک ادارات و سازمان ها گوشه ای از آسیب های وارد شده به نظام تعلیم و تربیت را ترمیم کرده و سال تحصیلی را به عنوان سال شکوفایی مسائل فرهنگی و تربیتی قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،  «عبدالصمد یاسمی پور»، امروز (سه شنبه ۲۹ شهریور) در دیدار فرمانده «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» ضمن تقدیر از همکاری های منسجم میان ارگان آموزشی و نظامی شهرستان جهرم گفت: در هر کجای ممکت اسلامی که معلمان ما می توانند با آسایش و آرامش کار فرهنگی و آموزشی انجام دهند به دلیل تلاش های عزیزان در زمینه تقویت بنیه نظامی کشور است.

مدیر آموزش و پرورش جهرم افزود: مهم ترین برنامه ای که در راستای سند تحول بنیادین در دستور کار داریم، ارتباط با ارگان ها و سازمان های دخیل در امر آموزشی و پرورشی دانش آموزان است.
 
وی با اشاره به اینکه اعتقاد داریم که هرکجا تربیت را مقدم بدانیم، دیگر امور نیز حل می شود، بیان کرد: حجاب و عفاف، توجه ویژه به نماز و دیگر مسائل پرورشی و تربیتی را به صورت ویژه پیگیری می کنیم و تکریم ارباب رجوع، حفظ کرامت انسانی را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.
 
یاسمی پور خاطرنشان کرد: بیش از ۳۲ هزار دانش آموز و ۲ هزار و ۲۰۰ معلم به صورت مستقیم با آموزش و پرورش در ارتباط هستند و باید با یک فعالیت جهادی با کمک ادارات و سازمان ها گوشه ای از آسیب های وارد شده به نظام تعلیم و تربیت را ترمیم کنیم و سال تحصیلی را به عنوان سال شکوفایی مسائل فرهنگی و تربیتی قرار دهیم.
 

«جواد امیرسالاری»، نیز در این دیدار بر تداوم همکاری ها میان تیپ ۳۳ و آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: همواره نیرو های ما آماده همکاری های آموزشی در زمینه دفاعی و حفظ ارزش های دفاع مقدس با برگزاری اردو های آمادگی و آشنایی با ادوات نظامی هستند.
 

فرمانده «تیپ نیروی مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» افزود: همچنین تیپ ۳۳ المهدی آمادگی برگزاری دوره های فرهنگی و پرورشی برای دانش آموزان دارد. 

کد خبر 1217339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha