گردهمایی سه هزار نفری رزمندگان در چهار نقطه آران و بیدگل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل از برگزاری گردهمایی سه هزار نفری رزمندگان دفاع مقدس در چهار نقطه شهری شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

سرهنگ «ابوالفضل حسین دوست» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل استان اصفهان، اظهار کرد: گردهمایی سراسری تکریم رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در آغازین روز بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل افزود: این گردهمایی روز چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ از ساعت ۹ صبح با حضور سه هزار رزمنده دوران دفاع مقدس در چهار نقطه شهری در مصلاهای شهرهای آران و بیدگل، ابوزیدآباد، نوش آباد و سفیدشهر برگزار خواهد شد.

 

حسین دوست یادآور شد: یکی از برنامه‌های محوری این همایش، سخنرانی مقام‌ معظم رهبری ( مدظله العالی) در جمع پیشکسوتان دفاع مقدس است که به صورت ویدئوکنفرانس در این برنامه پخش خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آران و بیدگل افزود: خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت شهرستان آران و بیدگل از دیگر برنامه های این همایش معنوی است.

 

شهرستان آران و بیدگل با تقدیم ۸۴۱ شهید (بیش از یک درصد جمعیت آن دوران آران و بیدگل) و ۱۵۰۰ جانباز و ۶ هزار و ۲۰۰ رزمنده در دوران انقلاب و دفاع مقدس، رتبه نخست ایثارگری را به نسبت جمعیت در اختیار دارد و به دارالشهدای ایران اسلامی لقب گرفته است.

 

کد خبر 1217381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha