فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) به دیدار خانواده معظم شهدا رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) گفت: جمعی از اهالی روستا و فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) در آستانه هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده معظم شهدا رفتند.

«یعقوب کمالی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جمعی از اهالی روستا و فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) در آستانه هفته دفاع مقدس به دیدار خانواده معظم شهدا رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: خانواده معظم شهدا جایگاه والای در جامعه دارند و پاسداشت جانفشانی شهدا در تثبیت نظام جمهوری اسلامی یک وظیفه برای نیروهای انقلابی است.

 

وی اظهار داشت: همچنان که مقام معظم رهبری فرموده اند «فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» و باید این سخنان را سرلوحه فعالیت های فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت قرار گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) افزود: دوران دفاع مقدس یکی از دوران های پر افتخار پس از انقلاب اسلامی است که جوانان انقلابی با حضور در این صحنه از حریم انقلاب اسلامی دفاع کردند.

 

کمالی عنوان کرد: حضور نوجوانان و جوانان در این برنامه های فرهنگی می تواند گام های موثری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد و باید نسل امروز با فداکاری جوانان انقلابی آشناتر شوند.

 

کد خبر 1217384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha