تکریم خانواده های معظم شهدا موجب حفظ روحیه ایثار و شهادت طلبی می شود/جهاد تبیین بهترین راهبرد برای حفظ ارزش های اسلامی

حجت الاسلام محمدی لائینی به هیاهوی دشمنان انقلاب درحوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: برای حفظ ارزش های اسلامی باید جهاد تبیین داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز (۲۹شهریور) در رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» که در نمازخانه سپاه کربلا درحال برگزاری است، با بیان اینکه بنیانگذار زیارت اربعین  جابربن عبدالله انصاری بوده و امروز این میراث به همت ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم حفظ شده و میلیون ها دلداده به حضرت سیدالشهدا(ع)به یاد اسرای کربلا در این مسیر گام می نهند، اظهار کرد: پیغمبر اکرم(ص) درخصوص استفاده مردم از امام غائب فرمودند مردم از امام غائب به مانند خورشید پشت ابر بهره می گیرند. 

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه اقدام سپاه کربلا برای اجرای رمز رزمایش «سپاس و میثاق با یاوران ولایت» و انتخاب رمز رزمایش با عنوان «سلام فرمانده یا صاحب الزمان (عج)» شایسته تحسین است، افزود: تکریم خانواده های معظم شهدا وظیفه همگانی است. 

 

وی با بیان اینکه تجلیل از خانواده های معظم شهدا تکریم روحیه دفاع است، خاطرنشان شد: باید با تکریم خانواده های معظم شهدا پرچم دفاع و روحیه ایثار و شهادت طلبی برافراشته بماند. 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی هر زمان با پیشرفت های این انقلاب مواجه شده اند فتنه بپا کردند تا روحیه انقلابی ملت ایران را تضعیف کنند، گفت: حماسه اربعین برای دشمنان انقلاب شکننده است.

 

وی به دیپلماسی دولت سیزدهم اشاره کرد و ادامه داد: در کنار جهاد خدمت دولت انقلابی شاهد عزت ملت ایران در عرصه های بین المللی هستیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به افتخار آفرینی مازندرانی ها در حوزه های مختلف ورزشی، علمی و... اشاره و اظهار کرد: تیم ملی کشتی ایران اسلامی در مسابقات جهانی به جهت تلاش ۸عضو مازندرانی تیم ملی عنوان نائب قهرمانی جهان را از آن خود کرد. 

 

وی به هیاهوی دشمنان انقلاب درحوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: بانویی در مریوان برای حفظ عفت خود را درکام مرگ می کشاند اما دیده نشد احدی چیزی نگفت اما برای اجرای قانون برای ترویج عفاف و حجاب صدای رسانه های بیگانه بلند شد. 

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه فلسفه تجلیل از خانواده‌های شهدا حفظ روحیه دفاع است، ادامه داد: برای حفظ ارزش های اسلامی باید جهاد تبیین داشته باشیم. 

 

وی با بیان اینکه هیات های مذهبی دو ماه عزاداری کردند برای حفظ ارزش های اسلامی و در مقابل اعتراض عوامل فتنه که فضا را آلوده می کنند باید جهاد تبیین داشته باشند، افزود: باید درفضای حقیقی و مجازی مردم انقلابی به دفاع از فرزندان انقلاب برخيزند و عوامل فتنه را رسوا کنند .

کد خبر 1217385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha