نمایش «محشر» در تحقق جهاد تبیین نقش موثری ایفا می کند

سردار بوعلی گفت: نمایش «محشر» مبتنی بر آموزه های دینی است که مفاهیم دینی را با زبان اثربخش هنر منتقل می کند و در تحقق جهاد تبیین نقش موثری ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار «یدالله بوعلی»، با حضور در محل اجرای نمایش میدانی «محشر» در شهر شیراز گفت: نمایش «محشر» مبتنی بر آموزه های دینی است که مفاهیم دینی را با زبان اثربخش هنر منتقل می کند و در تحقق جهاد تبیین نقش موثری ایفا می کند.

فرمانده سپاه فجر فارس با تسلیت ایام اربعین حسینی، رحلت حضرت محمد (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) ادامه داد: «محشر» یک اثر فاخر هنری اثرگذار است که استقبال مردم از این نمایش بی نظیر بوده و هر شب چندین هزار نفر برای دیدن نمایش می آیند.

وی حضور پر شور مردم از این نمایش میدانی را مطلوب عنوان کرد و گفت: استقبال پیر و جوان و کودک و نوجوان از «محشر» نشان می دهد که تبلیغات خوبی برای اجرای نمایش به انجام رسیده و تلاش های شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز قابل قدردانی است و این کار با همکاری موسسه «اوج» و سپاه فجر اجرا می شود از نواحی سپاه، نیروی انتظامی و ارتش و .‌‌.. برای همکاری مطلوب در اجرای این نمایش قدردانی می کنیم.

سردار بوعلی تصریح کرد: هنر در انتقال مفاهیم دینی نقش مطلوبی ایفا می کند و ترکیب هنر در قالب نمایش میدانی ترکیبی به سبک «محشر» برای انتقال مفاهیم دینی موجب شده تا «محشر» همه پسند شود.

وی افزود: هنروران استان فارسی در اجرای نمایش مطلوب عمل کرده اند و از آنجا که «محشر» مبتنی بر آموزه های دینی و تاریخ اسلام است و به تبیین انقلاب و پیام انقلاب می پردازد در تحقق جهاد تبیین بسیار اثرگذار است‌.

کد خبر 1217396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha