فراخوان دومین کنگره ملی شعر «بانوی بلاغت» در زنجان منتشر شد

دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با همکاری موسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت، دومین کنگره ملی شعر بانوی بلاغت را در زنجان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، فراخوان دومین کنگره ملی شعر بانوی بلاغت در زنجان منتشر شد.

 

دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با همکاری موسسه فرهنگی و هنری امامت و مهدویت، دومین کنگره ملی شعر بانوی بلاغت  را در زنجان برگزار می کند.

 

این کنگره در محورهای حضرت زینب(س) و ولایت مداری، حضرت زینب(س) الگوی استقامت و مقاومت، حضرت زینب(س) الگوی زن اجتماعی، زیباشناسی واقعه کربلا از دیدگاه حضرت زینب(س)، شیوه های تبلیغی حضرت زینب(س)، نقش حضرت زینب(س) در تداوم نهضت عاشورا،  حضرت زینب(س) بیرق دار بزرگ حقیقت و آزادی، ارتباط حضرت زینب(س) با خدا، شیو و شعور سیاسی حضرت زینب(س)، تبیین افکار و آراء حضرت زینب(س) اجرا می شود.

 

این کنگره ویژه دانشجویان، استادان، کارکنان، معلمان، دانش آموزان وعموم شعرا است و علاقمندان می توانند اشعار خود را تا 20 آذرماه امسال به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

علاقمندان می توانند از طریق ایمیلbalaghat@iauz.ac.ir  و یا سایت کنگره به آدرس https://zanjan.iau.ir/farhangi/fa/news/128 و یا شماره تماس دبیرخانه ۳٣١١۴٢۷۱-٠٢۴ و ٠٩١٨٨٠٨٩٨٣۶ در جریان اطلاعات مربوط به کنگره قرار گیرند.

 

اختتامیه کنگره و تجلیل از برگزیدگان 17 بهمن ماه امسال همزمان با سالروز رحلت حضرت زینب(س) برگزار می شود.

کد خبر 1217409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha