دومین کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید خوزستان در آبادان برگزار می شود

احمدی از برگزاری دومین کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آبادان خبر داد و گفت: در این آئین برنامه‌های مختلف فرهنگی، محرومیت زدایی، ورزشی و ... به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج آبادان برگزار می‌شود.

«شاپور احمدی» امروز (دوشنبه ۲۹ شهریور) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اظهار کرد: بیش از ۱۳۰ برنامه شاخص با شعار محوری «ما مقاوم هستیم» با نگاه ویژه به برنامه‌های مساجد و محله‌ محوری برای حرکت به سوی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان در سطح شهرستان آبادان برنامه ریزی شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان افزود: اجرای نمایش بازسازی عملیات ثامن الائمه (ع)، همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، رزمایش کمک های مومنانه، جهاد تبیین و روشنگری در محلات، اردوهای جهادی، جشنواره ورزشی، یادواره های شهدا، شب شعرهای دفاع مقدس و نیز تفقد و دیدار با خانواده های معظم شهدا و دیگر برنامه های فرهنگی از جمله برنامه های برنامه ریزی شده برای بزرگداشت این هفته است.

 

وی از برگزاری دومین کنگره ملی سرداران و ۲۴ هزار شهید استان خوزستان به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان خبر داد و تصریح کرد: این ویژه برنامه به مناسبت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس با محوریت فرهنگی، محرومیت زدایی، ورزشی و ... برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1217415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha