۶۰۰ برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در هرمزگان اجرا می شود

سردار سالاری، از اجرای ۶۰۰ برنامه فرهنگی، عمرانی و نظامی به مناسبت هفته دفاع مقدس در رده های سپاه و بسیج استان هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، سردار « اباذر سالاری» امروز در نشست خبری به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: برپایی نمایشگاه دستاوردهای نظامی همزمان با بازسازی عملیات والفجر ۸ در ساحل صدف بندرعباس، حضور راویان دفاع مقدس در مراکز آموزشی برای تبیین دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس، توزیع ۵ هزار بسته لوازم تحریر در بین محصلان و دانش آموزان کم برخوردار از جمله این برنامه‌های شاخص است.

 

وی افزود: در بیست و هفتمین نهضت مواسات، بیش از ۳۰هزار بیسته معیشتی میان محرومان توزیع خواهد شد.

 

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد: توزیع بیش از ۲۸سری جهیزیه به نو عروسان به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌های این هفته در هرمزگان خواهد بود.

 

سردار سالاری یادآور شد: افتتاح پروژه‌های عمرانی و منازل محرومین و پروژه های آب رسانی به ارزش بیش از ۱۶۶میلیارد تومان نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در هرمزگان خواهد بود.

 

وی گفت: برگزاری مسابقات بومی و محلی در قرار گاه  تحول محلات و نشست های صمیمی فرماندهان با جوانان و تمام رده‌های مختلف و آذین بندی و فضا سازی مجموعه‌های فرهنگی نیز در این هفته برگزار خواهد شد.

 

سالاری  خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان و برگزاری برنامه های ورزشی و نظامی نیز از دیگر برنامه هاست.

 

 

 

کد خبر 1217433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha