افتتاح ۱۹ مسکن محرومین و یادمان شهدا در هفته دفاع مقدس نکا

نجفی گفت: در نظر داریم که در هفته دفاع مقدس امسال ۱۹ مسکن محرومین و یادمان شهدا را در روستاهای مختلف افتتاح کرده و به بهره برداری برسانیم.

«علی نجفی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: انقلاب اسلامی با سختی ها و مشقت فراوانی به دست آمده و امروز ما باید در ادامه راه شهدا و جانبازان و رزمندگان، ادامه دهنده راستیم باشیم.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: دوران هشت ساله دفاع مقدس، سراسر افتخار و عظمت بوده و یادآور رشادت‌های رزمندگان  و شهیدان است و به همین مناسبت میثاق با ولایت و دیدار با خانواده های شهدای نکا برگزار می شود.

 

نجفی از اجرای 120 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس نکا خبر داد و گفت: این برنامه ها با همکاری حوزه ها و پایگاههای مقاومت و با همراهی بسیجیان در سطح کلیه پایگاههای مقاومت برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: دیدار با خانواده های شهدا، دیدار با امام جمعه، عطرافشانی مزار شهدا، نشست های بصیرتی، برگزاری یادواره ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی از برنامه های مهم ما در کنار ویزیت رایگان، افتتاح مسکن محرومین و افتتاح یادمان شهداست.

 

وی گفت: در نظر داریم که در هفته دفاع مقدس امسال 19 مسکن محرومین و یادمان شهدا را در روستاهای مختلف افتتاح کرده و به بهره برداری برسانیم.

 

نجفی یادآور شد: دفاع مقدس مجموعه‌ای پرافتخار در نظام جمهوری اسلامی است و پیروزی رزمندگان دلاور در مقابل رژیم بعثی عراق و درس عبرتی برای همه مردم و جوانان برای همه دوران است.

کد خبر 1217442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha