ارزش های انقلاب را با گفتمان سازی بیمه کنیم/برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در همدان

سردار ظفری با تاکید بر اینکه برای ایجاد گفتمان در جامعه باید شرایط را بشناسیم و گفتمان‌سازی مفاهیم انقلابی درست تبیین شود ، گفت:: باید ارزش‌ها به وسیله گفتمان‌سازی بیمه شوند.

سردار «مهدی ظفری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس از برگزاری ۳۰۰ عنوان برنامه طی این هفته خبر داد و گفت: در این برنامه‌ها به اندیشه‌های ولایت توجه می شود و  به عنوان تکلیف در دستور کار قرار می‌گیرد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به اینکه بزرگترین برنامه ملی و جهانی تجلیل از یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس ۳۰‌ شهریورماه با  حضور مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد، افزود: توجه به نمادهای دفاع مقدس آن هم با نگاه رهبری با برگزاری این برنامه حائز اهمیت است.

 

وی  با بیان اینکه  جشن دفاع مقدس هر شب  به صورت  پخش زنده در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود، بیان کرد: یادواره ۱۴۹ شهید گمنام که ۵۳ نقطه یادمانی آرمیده‌اند نیز در این هفته خواهیم داشت.

 

وی با اشاره به اینکه به دنبال تشکیل انجمن‌های مختلف هستیم و انجمن خبرنگاران را هم تشکیل خواهیم داد گفت: در هفته دفاع مقدس آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت را هم برگزار خواهیم کرد.

 

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان با تاکید بر اینکه برای ایجاد گفتمان در جامعه باید شرایط را بشناسیم و گفتمان‌سازی مفاهیم انقلابی درست تبیین شود، افزود: باید ارزش‌ها به وسیله گفتمان‌سازی بیمه شوند.

 

سردار ظفری به بیان تعدادی از برنامه‌های شاخص در این هفته پرداخت و گفت: ایجاد درمانگاه صحرایی، رژه نیروهای مسلح، تجلیل از یک میلیون پیشکسوت در سراسر کشور با حضور رهبر انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد ۱۴۹ شهید گمنام در ۵۳ نقطه یادمانی در سطح استان از جمله این برنامه‌ها است.

 

وی با اشاره به تربیت ۸۰ نویسنده نوقلم در سطح استان گفت: ما نویسندگان بزرگی داریم اما باید به فکر تربیت نیرو باشیم و باید حداقل در هر شهرستان ۱۹ نویسنده نوقلم داشته باشیم.

 

 

کد خبر 1217461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha