بزرگداشت هفته دفاع مقدس در مسجد حضرت حجت(عج)/ فعالان محرم و صفر تقدیر می‌شوند

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تکریم خانواده شهدا و تقدیر از فعالان عزاداری حسینی همزمان با روزهای پایانی ماه صفر در مسجد حضرت حجت(عج) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، روز جمعه، اول مهرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت حجت (عج) (واقع در تهران، خیابان قزوین، حسام الدینی) برگزار می شود.

 

بنا بر این گزارش، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران مسجد حضرت حجت (عج) و تقدیر از فعالان این مسجد در زمینه برگزاری پنجاه شب مجلس عزاداری از شب اول محرم تا شب اربعین حسینی از برنامه های این مراسم است.

 

این گزارش می افزاید، همچنین به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید، مراسم توزیع لوازم التحریر و گوشی هوشمند و تبلت میان دانش آموزان نیازمند در صبح روز یکشنبه، سوم مهر ماه از ساعت 11 تا 12 و 30 دقیقه در مسجد حضرت حجت (عج) برگزار می شود.

 

همچنین، مراسم عزاداری رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت کریم اهل بیت (ع) و امام رضا (ع) در شب های دوم و چهارم و روزهای سوم و پنجم مهر ماه با سخنرانی حجت الاسلام نوچمنی در مسجد حضرت حجت (ع) برگزار می شود.

 

برپایی ایستگاه صلواتی، توزیع غذای گرم میان نیازمندان و برپایی نمایشگاه امام حسنی ها با همکاری حوزه علمیه حضرت حجت (ع) در پنج روز پایانی ماه صفر از دیگر برنامه های مسجد حضرت حجت(عج) برای پایان ماه صفر است.

کد خبر 1217469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha