افرادی که مسئله خانم امینی را پیگیری می کنند از جاده انصاف خارج نشوند

روح الامینی گفت: من به عنوان پدری داغدار خانم امینی را مانند دختر خود می‌دانم اما نصیحت می‌کنم و تذکر می‌دهم افرادی که مسائل را پیگیری می کنند از جاده انصاف خارج نشده و جمهوری اسلامی همیشه مظلوم را مظلوم‌تر نکنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، عبدالحسین روح‌الامینی در جلسه علنی صبح امروز  سه شنبه (۲۹شهریور) در تذکری ،‌گفت: در آستانه عضویت ایران در اجلاس شانگهای و نشست مجمع عمومی سازمان ملل عده‌ای قصد دارند که از فضای پیش آمده درباره اتفاق رخ داده برای خانم مهسا امینی سوء استفاده کنند.ما به خانواده مهسا امینی تسلیت می‌گوییم من به عنوان پدری داغدار خانم امینی را مانند دختر خود می‌دانم اما نصیحت می‌کنم و تذکر می‌دهم افرادی که مسائل را پیگیری می کنند از جاده انصاف خارج نشده و جمهوری اسلامی همیشه مظلوم را مظلوم‌تر نکنند.

 

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نباید به تحرکات ضد انقلاب، سلطنت‌طلبان، کموله و منافقین فرصت داده شود. منافقین که در خون 17 هزار شهید ترور شنا می‌کنند در برخی تحرکات مهسا بهانه و اصل نظام را نشانه گرفته است به عنوان یک پدر داغدار توصیه می‌کنم مسیر را از مسیر ضد انقلاب جدا کنید.

 

 همچنین احمد راستینه،‌ نماینده مردم شهرکرد  در تذکری گفت: فوت خانم امینی باعث جریحه‌دار شدن افکار عمومی و داغدار شدن خانواده ایشان شد که به آنها تسلیت می گوییم. با توجه به تاکیدات رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه، انتظار می‌رود ابعاد دقیق موضوع مربوط به خانم امینی سریعا شفاف بیان شده تا سیه‌رو شود هرکه در آن غش باشد.

 

وی اضافه کرد: باید این موارد را به جریان مشخص سیاسی در کشور بیان کرد که لیدرهای شما در فتنه ۸۸ ظلم بزرگی به جریان اسلامی تحمیل کرده است آن روز کلید رمزشان ندا آقاسلطان بود و امروز مهسا امینی است. شما زن را اسم رمز آشوب‌هایتان قرار دادید و قتل مرحوم میترا استاد به دست لیدر جریان اصلاح‌طلب را دیدید اما نتوانستید در احراز قتل شک و شبهه ایجاد کنید و حرمت و کرامت زن را با طرح پرستو بودن او زیرسوال بردید حالا همین شماها مدافع حقوق کرامت زن شده‌اید؟

 

وی خاطر نشان کرد: به همه فتنه‌گران و دروغ‌پردازان که این روزها در فضای مجازی به هر دروغی متوسل می‌شوند تذکر می‌دهیم که نظام اسلامی در فتنه ۸۸ صبر انقلابی را مسئولیت خود می‌دانست و امروز اقدام انقلابی را در نظر دارد.

کد خبر 1217486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha