آئین تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای فارس برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای فارس، با حضور معاون امور استان های رسانه ملی در سالن «شهید رکنی» صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آئین تکریم و معارفه مدیران کل صدا و سیمای فارس، امروز (سه شنبه ۲۹ شهریور) با حضور معاون امور استان های رسانه ملی در سالن «شهید رکنی» صدا و سیمای مرکز فارس برگزار شد.

«حسن عابدینی»، در این آئین گفت: فعالیت براساس زیست بوم استان ها از مهمترین برنامه های دوره تحول رسانه ملی است.

معاون امور استان های رسانه ملی ادامه داد: «سید تقی سهرابی»، مدیرکل پیشین صدا و سیمای فارس فردی فهیم و خوش سلیقه است و با تجربیات ارزشمند و مدیریت شایسته خود توانست رتبه های برتر در عرصه کشوری در جشنواره های مختلف برای صدا و سیمای فارس رقم بزند.

وی اضافه کرد: در دنیای تبدیل جنگ ابزار به جنگ افکار و شاهد نبرد شناختی میان جریان غرب و نظام سلطه با فرهنگ ایرانی و اسلامی هستیم و طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، صدا و سیما مانند دانشگاهی است که وظیفه ارتقای سطح افکار عمومی را بر عهده دارد.

عابدینی تصریح کرد: در دوره تحول رسانه ملی تلاش می کنیم مراکز استانی بر اساس زیست بوم خود فعالیت کنند و از صدور بخشنامه های واحد برای مراکز مختلف اجتناب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همچنین در دوره جدید رسانه ملی تلاش داریم خط قرمزها را کمتر توجه کنیم و بیشتر به خط سبزها بپردازیم و خط سبزها به معنی پرداختن به موضوعاتی است که هیچ گاه و یا کمتر به آنها پرداخته شده است که از دفاع جانانه ملت ایران مقابل نظام سلطه، زیست بوم ها و خرده فرهنگ ها، وفاداری هنرمندان به نظام و مرز و بوم، درخشش قهرمانان، دستاوردهای علمی نخبگان و جوانان با استعداد ایرانی، روستاها به عنوان رنگین کمان خرده فرهنگ ها و عمق راهبردی انقلاب که نمونه بارز آن آغاز تصاویر راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته در بخش های خبری سراسری بود از این موارد هستند.

«محمدهادی ایمانیه»، هم در این مراسم گفت: آمادگی خود را برای هر گونه همکاری برای ارتقای استان فارس و آمادگی با صدا و سیمای فارس را اعلام می کنیم و استانداری فارس برای تامین زمین سایت سوم صدا و سیمای فارس و تجهیز کردن این مجموعه آمادگی دارد.

استاندار فارس ادامه داد: شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) و شهر دارالعلم است و صدا و سیمای فارس در معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان همواره گام های مطلوبی برداشته است.

وی اضافه کرد: صدا و سیما رکن تمامی فعالیت هاست و از پای کار بودن تمام قد رسانه ملی در استان فارس برای کمک به بخش فناوری و دانش بنیان استان قدردانی می کنیم و باید گفت که صدا و سیمای فارس در تبیین موضوعات اقتصادی و گفتمان سازی و تبیین موضوعات مختلف مردم استان موثر عمل کرده است.

«سید تقی سهرابی» مدیرکل پیشین صدا و سیمای فارس هم در این مراسم گفت: فعالیت هفت سال و هفت ماه مدیریت خود در صدا و سیمای فارس را هدیه امام رضا (ع) می دانم و در طول دوران خدمت در صدا و سیمای فارس از حضور گرانقدر بزرگان، فرهیختگان و افراد صاحب کمال استان، تجارب فراوانی کسب کردم.

«احمد پهلوانیان»، مدیرکل صد و سیمای فارس در این مراسم تاکید کرد: امیدوارم که با کمک و همراهی مدیریت استان فارس و بهره گیری از ظرفیت های متععد استان خدمتگزار خوبی برای مردم شریف،  فرهنگ دوست و هنرپرور فارس باشم.

کد خبر 1217499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha