توانمندسازی و ارتقای سواد رسانه ‌ای دانشجویان با برگزاری رویداد«دانشجوپلاس» در دانشگاه شیراز

مومن زاده گفت: رویداد «دانشجوپلاس» با هدف ارتقای سواد رسانه ‌ای دانشجویان، توانمندسازی، شناسایی استعدادها و ترغیب دانشجویان برای فعالیت در حوزه‌های مختلف رسانه در دانشگاه شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، «مهدی مومن ‌زاده»، امروز (سه شنبه 29 شهریور) از برگزاری رویداد «دانشجوپلاس» در دانشگاه شیراز خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: رویداد «دانشجوپلاس» با هدف توانمندسازی دانشجویان در زمینه های فرهنگی در دانشگاه شیراز برگزار می شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه شیراز ادامه داد: ارتقای سواد رسانه ‌ای دانشجویان، توانمندسازی، شناسایی استعدادها و ترغیب دانشجویان برای فعالیت در حوزه‌های مختلف رسانه از اهداف این رویداد 2 روزه است.

وی اضافه کرد: این رویداد شامل یک سلسله برنامه است که در قالب باشگاه «مثبت ما»، محیطی فراهم می کند تا دانشجویان مهارت‌ های فرهنگی لازم برای فعالیت در محیط دانشگاه را به دست آورند و برای دانشجویان منتخب در این رویداد، آموزش‌ های تخصصی در نظر گرفته شده تا بتوانند مهارت‌ های خود را برای فعالیت فرهنگی در سطح دانشگاه به کار ببرند.

مومن زاده اعلام کرد: رویداد «دانشجوپلاس» در روزهای 30 و 31 شهریور و در روز اول به ‌صورت عمومی و در قالب همایش و در روز دوم به ‌صورت کارگاه‌ های تخصصی برگزار خواهد شد و علاقهمندان برای کسب اطلاعات می ‌توانند به سایت https://mosbatemaa.ir/ مراجعه کنند.

وی گفت: در روز اول «علیرضا نبی» با موضوع راه‌ های شناخت مسیر صحیح رشد در روزگار دانشجویی، «سید علی موسوی» با موضوع دانشجو و سواد رسانه ‌ای و «مصطفی شهبازی» با موضوع آداب تاثیرگذاری در این رویداد حضور دارند و روز دوم هم شاهد برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوعات طراحی گرافیک، طراحی سایت، نویسندگی و شعر، طراحی نشریه و عکاسی و فیلمبرداری  با حضور اساتید برجسته استانی خواهیم بود.

کد خبر 1217511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha