اهدای ۲۷۰ هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند فارس در قالب طرح «توکاد»

سردار بوعلی گفت: ۲۷۰ هزار بسته لوازم التحریر به ارش ۵۵ میلیارد تومان، طی سه سال گذشته در قالب طرح «توکاد» به دانش آموزان نیازمند فارس اهدا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (سه شنبه 29 شهریور) سومین مرحله کمک های مومنانه با موضوع اهدای لوازم التحریر در فارس گفت: 270 هزار بسته لوازم التحریر به ارش 55 میلیارد تومان، طی سه سال گذشته در قالب طرح «توکاد» به دانش آموزان نیازمند فارس اهدا شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس با تجلیل از اقدامات بسیج دانش آموزی فارس افزود: استان فارس در کمک به دانش آموزان نیازمند مطلوب عمل کرده است و در این مرحله 15 هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا می شود و از ابتدای امسال تاکنون بیش از 33 هزار بسته لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند استان اهدا شده است.

وی اضافه کرد: دانش آموزان نیازمند در سراسر استان شناسایی شده اند و تاکنون 20 هزار تبلت به ارزش 16 میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند فارس اهدا شده است.

سردار بوعلی اعلام کرد: بسته های لوازم التحریر در این مرحله با مشارکت خیران، آموزش و پرورش استان و سپاه فجر فارس تهیه شده و توزیع خواهند شد و مشارکت در بازسازی، فضاسازی و تجهیز مدارس مناطق محروم استان هم از اقداماتی است که سپاه فجر با مشارکت سایر دستگاه ها دنبال می کند.

«مجتبی باستان»، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور هم در این مراسم گفت: پویش «همکلاسی مهربان» از 15 تیر تا 15 مهر در سراسر کشور در حال اجراست که ترویج استفاده از لوازم التحریر ایرانی اسلامی و حمایت از کالای تولید داخلی از اهداف مهم این پویش است.

کد خبر 1217517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha