حصول رضایت در ۱۶ فقره پرونده قصاص نفس در فارس با اجرای پویش «به عشق حسین (ع) می‌ بخشم»

حجت الاسلام موسوی گفت: از ابتدای ماه محرم و در قالب پویش «به عشق حسین (ع) می‌ بخشم» در ۱۶ فقره پرونده قصاص نفس رضایت حاصل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (سه شنبه 29 شهریور) با اشاره به اجرای پویش «به عشق حسین (ع) می ‌بخشم» در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای ماه محرم و در قالب پویش «به عشق حسین (ع) می‌ بخشم» در 16 فقره پرونده قصاص نفس رضایت حاصل شد.

رئیس کل دادگستری استان فارس ادامه داد: از ابتدای مرداد امسال و همزمان با آغاز این پویش معنوی و» با تلاش روسا، دادستان ها، قضات، اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان در 16 پرونده قصاص نفس موفق به حصول رضایت شده ایم.

وی اضافه کرد: نهضت حسینی (ع) مبتنی بر عفو و گذشت قرار دارد و در قالب این پویش بیش از  12 هزار  پرونده با صلح و سازش مختومه و 400 زندانی با همکاری خیران، وساطت و میانجی گری قضات، همت و مساعدت اعضا و کارکنان شعب شورای حل اختلاف استان و رضایت شکات از زندان آزاد شده اند.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: اجرای پویش «به عشق حسین (ع) می‌ بخشم» اقدامی موصر در نشر فرهنگ صلح و سازش است که از ابتدای ماه محرم امسال در سراسر کشور آغاز شد و عشق مردم فارس به امام حسین (ع) در افزایش صلح و سازش اختلافات در استان تاثیر فراوانی داشت.

 

کد خبر 1217525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha